Problemen met computer opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny24

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2010
Hallo,

Ik wilde vandaag me computer opstarten en ik krijg dan wel het windows 7 opstartscherm te zien, maar dan heel snel zie je een blauw scherm die ook weer heel snel weggaat. Ik heb zelf wel een herstelcd van windows 7 maar als ik deze in de computer doe, dan heeft hij bij het opstarten nog steeds dezelfde problemen.
Waar zou het aan kunnen liggen?, en hoe kan ik me harde schijf controleren op fouten als de computer zelf niet opstart?

Hoop dat iemand me hier kan helpen.

Bij het opstarten in de veilige modus krijg ik precies hetzelfde te zien.

vr gr danny

Probeer eerst in je bios de opstartvolgorde te veranderen.
Dus als je opstart na het biosscherm snel op F2, delete of iets dergelijks te trommelen.
Je geeft niet aan wat voor machine je hebt, dus weten wij natuurlijk niet welke toets.
Mijn glazen bol is helaas kapot gevallen dus dat schiet ook niet op.:confused:

Ik heb een packarbell One Toch computer. Ik heb ook al geprobeerd in de bios eerst de dvd/cd lade eerst op te laten starten en daarna de Harde schijf. Hierbij doet die het ook niet.

Hoi,
als hij dat probleem ook heeft als je je herstel-cd/dvd probeert op te starten dan ben ik bang dat het een hardwareprobleem is en dat je hem moet laten nakijken door een vakman. We hebben het hier over one-touch technologie en hardware die verpakt zit in een beeldscherm. Daar wil je echt niet zelf aan gaan rommelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan