Problemen met conctiviteit van Lacie rikiki 3.0 1TB

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJsolid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2012
Hallo iedereen,

Ik heb onlangs een nieuwe harde schijf aangeschaft van Lacie. de Lacie rikiki 3.0 1TB. ten eerste werkte de setup van Lacie niet, hier heb ik het een en ander over opgezocht en uiteindelijk heb ik ervoor gekozen heb zelf te formatteren tot ntfs. Dit is allemaal goed gegaan en hij werkt nu uitstekend met mijn laptop. Nu is het volgende probleem aan de orde, op het moment dat ik de usb aan mijn samsung smart tv leg geeft de tv niet aan dat er een usb apparaat is aangesloten terwijl hij dat bij mij andere harde schijf wel gewoon aangeeft. de Lacie hardeschijf word dus gewoon niet herkent.

Weet iemand waar dit door kan komen en hoe ik het op kan lossen?

Ik denk dat die schijf te groot is.
Kijk eens in de specificaties van de TV of er wordt vermeld wat de maximum grootte van een aan te sluiten harddisk mag zijn.

Uuuhh: de Lacie rikiki 3.0 1TB

ow sorry ik las 3 tb maar dan zou het normaal toch moeten werken want alle hdd s tot 2 tb zijn hetzelfde

Het zou hier niet aan kunne liggen aangezien mijn andere harddisk met 1tb gewoon werkt.(deze heeft wel een eigen voeding)

Dat was nog een andere opmerking die ik inderdaad wilde maken.
Ik denk dat die eigen voeding dan echt nodig is.

Mogelijk moet de externe schijf in een ander formaat dan NTFS geformatteerd worden om herkend te kunnen worden door uw TV.
Wellicht staan de vereisten in de handleiding van uw TV toestel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan