problemen met creative zen micro photo

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasijas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
ik heb een creative zen micro photo van 4 gig... nooit problemen gehad maar nu opeens wel :confused: als ik mijn creative aansluit op de computer dan gebeurt er niets op de computer... maar hij begint wel met opladen (wat hij overigens maar amper doet :confused:) ik heb al een aantal dingen geprobeert... zo heb ik alle software opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niets.. ook heb alle bestanden van mn mp3 gehaald en hem gedefragmenteerd maar dat mocht ook niet baten :S

het probleem is dus dat ik er geen muziek meer op kan zetten en hij niet (normaal) oplaadt :S

kan iemand mij helpen?!?!?!

Zen Creativ

ik heb precies hetzelfde gehad
Zen creativ deed en doet het prima, maar toen ik er nieuwe muziek op wilde zetten werd hij niet door mijn pc herkend.
Bij mijn dochter werd hij wel direct herkend, maar ik wilde mijn eigen muziek er op zetten.
Na heel veel zoeken en uitproberen heb ik Mediaplayer 11 weer geinstalleerd (ik had 10, omdat ik 11 waardeloos vind)
Toen werd hij wel herkend en kon ik hem opladen met mijn muziek, daarna snel 11 er weer afgegooid en 10 er weer op gezet en ja hoor, nu herkent de pc hem weer niet.
probeer het uit zou ik zeggen! succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan