Problemen met Dahua Configtool

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderc

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Beste forumleden,

ik ben al enige tijd aan het proberen mijn camera's te koppelen aan mijn NVR. alle van het merk Dahua. Voorheen werkte dit prima door gebruik te maken van de configtool. echter nu loop ik tegen 2 problemen aan.

1. als ik de configtool download en probeer te installeren lukt dit niet. hij geeft aan dat de installatie geslaagd is maar kan de applicatie nergens openen en zie hem ook nergens terug. ik kan de bestandmap wel op bijvoorbeeld mijn bureaublad plaatsen en dan kan ik de app wel openen. als ik dan vervolgens doorklik naar de applicatie om mijn NVR in te stellen opent deze ook netjes maar begint probleem 2.

2. hij opent netjes het IP adres waarbij ik moet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. als ik dat probeer geeft de applicatie aan dat ik google chrome met downloaden en gebruiken. maar als ik dit doe en de applicatie open in chrome blijft hij deze melding geven. ik kom er dus niet in. voorheen kon ik ergens naast de adres balk nog klikken dat de website in een andere versie geopend moest worden. maar deze optie is er niet meer.

wie kan me hierbij helpen of herkend mijn probleem? ik hoor het graag en alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan