Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn computer XPS630i is nu inmiddels 2jaar oud er is al 8x een videokaart stukgegaan de 9800gt had ik hiervoor in SLI toen die voor de 8ste keer stuk was zeiden ze bij dell dat het mischien aan een slechte serie videokaarten zou kunnen liggen dus plaatsten ze de gts240 in SLI wat ik nu in mijn systeem heb nou heb ik als volgt weer problemen ik krijg soms freezes dat mn beeld bijna 3 sec stilstaat en bijna vastloopt en mijn geluid loopt dan ook vast of het kraakt heel erg en heel af en toe meestal 3dagen krijg ik een blauw scherm met page_not_fault_in_a_nonpaged_area en vervolgens start de computer opnieuw op en heel soms meestal om de week heb ik wel 1keer gehad dat mijn scherm in slaapstand gaat en een melding krijg beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld ik heb ook de drivers van de nvidia site via autoscan en ik weet zeker dat ik de goeie heb heb ook al een keer windows opnieuw geinstalleerd. wat ik er nog bij moet melden is dat ik bij spellen zo als crysis of bad company 2 altijd al met explosies vaak kraakgeluiden had wat niet om aan te horen was en dat terwijl ik een x-fi xtreme gamer geluidskaart er in heb zitten. ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem ik zit er al heel lang mee
Laatst bewerkt: