Problemen met de mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Soms zie ik op mijn Iphone dat ik mail heb ontvangen. Wanneer ik dan kijk in mijn mail programma dan staat hier niet de melding die ik op de Iphone wel heb ontvangen.

Wat kan een reden zijn waarom de mail op mijn laptop veel later binnenkomt dan op mijn Iphone? Wat moet ik veranderen op mijn laptop zodat de mail gelijkertijd wordt ontvangen?

Boerman

Hallo,

Misschien iets te maken met een tijdszone of instelling van een klok, die niet goed werkt.

Wat voor mailprogramma's gebruik je, zowel op IPhone als PC? En wat voor domein gebruik je, Gmail of..... ?

Ik gebruik het mail programma van Apple voor mijn Macbook als Iphone. Mijn domeinnaam is @intrimair.com of @intrimair.nl.

De iCloud had ik al ingesteld en tevens de mogelijkheid van Imap heb ik al in gebruik.

Zijn er nog andere mogelijkheden?

Jazeker. Hier proberen.

En die tijd loopt wel synchroon? Kan zo maar zijn. Ik bedoel te zeggen .NL en .COM zie je bericht #4

Laatst bewerkt:
Het vinkje bij Tijdzone - "Stel tijdszone automatisch in op basis van huidige locatie', heb ik nu aangeklikt. Wellicht heeft dit invloed op de mail.

Boerman

Dat zou wel kunnen zijn. Een van die opties dus. Het komt mij namelijk voor dat die .com server ergens staat in Alaska en die .NL,

ergens staat in Nederland he. :d Dan zou dat goed kunnen wat je zegt, gewoon proberen

"Stel tijdszone automatisch in op basis van huidige locatie". Wat een gedoe he. Maar ja we zijn om te helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan