Problemen met de Packard Bell Easynote TK

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heehallo

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Hallo beste mensen,

Ik ben sinds 7 maanden een trotse gebruiker van een mooie PB easyote TK.
Nooit problemen met dat ding gehad, alles loopt er lekkerder op als op de HP van me vriend, en mijn oude HP laptop ( waar ik dit op typ )
Helaas heb ik nu een probleem.
Ik was mijn laptop een beetje aan het schoonmaken, nou allemaal leuk en aardig ik bedoel dat vind ik niet meer als normaal, dit doe ik al sinds ik hem heb.
En ineens reageert hij zo raar, ik wil hem uit doen maar het lukt dus niet, hij ziet de letter A als caps lock en meer van dat soort ongein... mijn muis klikt alles tegelijk aan en meer van dat soort ongein... eindelijk dat ding uitgekregen, doe ik hem aan, piept ie als de *****n zo van PIEP PIEP PIEP, en blijft hij dat doet, zie ik ook nog eens dat ik donkere vlekken in de laptop heb? echt enorm raar.

Maar nu is mijn vraag... wtf is er aan de hand? en heb ik nog garantie? ( heb de doos bewaard... en ik geloof ook het blaadje van de aankoop... )

Oh, en ik maakte hem vooral niet supernat droog, nog geen eens vochtig, altijd een klein minispraytje van de glassex, en dat heb ik ook altijd met mijn oude laptop gedaan.

Precies, Heehallo, daar zat ik ook al aan te denken. Het zou kunnen zijn dat je toetsenord ergens blijft hangen of contact maakt.

Dat klinkt niet goed.
Inderdaad ergens wellicht sluiting ontstaan.

Niets meer doen en laten drogen.
Evt. je toetsenbord demonteren daar het dan sneller gaat.
Batterij eruit en stroom eraf.

Overigens heb je op een laptop 2 jaar garantie, maar bij dit soort calamiteiten zullen je rechten vervallen.

Hoi !

Doorlopende beeps wil zeggen koelproblemen met de CPU.

Terug naar de leverancier en garantie claimen.

Greetz,

Harry.

Hee allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties.
Ik zal eerst het heel even nog aankijken ( opnieuw geinstalleerd )
hij blijft al heel de tijd haken, maar goed... blijkt hij het niet te doen, stuur ik hem door naar de mediamarkt, heel erg bedankt voor jullie berichten, de vlekken zijn langzaamaan aan het verdwijnen

Hoi !

Doorlopende beeps wil zeggen koelproblemen met de CPU.

Terug naar de leverancier en garantie claimen.

Greetz,

Harry.
Dit zou trouwens erg goed kunnen kloppen, hij is ook meerdere keren uitgevallen bij een spel spelen en ik zag via zo'n prog om je temperatuur mee te meten dat hij al snel ( al zat ik alleen op firefox ) dat hij boven de 50 uitsteeg, soms zelfs 65 graden...

Ok. het probleem is op dit moment dat heel mijn toetsenbord het niet meer doet. ik heb een usb toetsenbord er nu op aangesloten en dit werkt wel prima, geen enkele toets werkt meer, heb caps lock al geprobeerd maar helemaal niks werkt... de muis overgens nog wel valt dit binnen mijn garantie?

Ok. het probleem is op dit moment dat heel mijn toetsenbord het niet meer doet. ik heb een usb toetsenbord er nu op aangesloten en dit werkt wel prima, geen enkele toets werkt meer, heb caps lock al geprobeerd maar helemaal niks werkt... de muis overgens nog wel valt dit binnen mijn garantie?

Toetsenbord vervangen dus. Dat is een klusje dat je best zelf kan doen. Een vervangend toetsenbord vind je bij dealextreme.com (lang wachten, wel goedkoop) of replacedirect.nl

Ik denk dat laten repareren bij mediamarkt duur is en dat je geen garantie hebt op vloeistoffen die in het toetsenbord zijn gekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan