Problemen met de televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Ik kwam gisteren thuis van sport en mijn man zei dat de televisie het niet meer deed. Hij blijft op Nederland 1 staan, soms zonder geluid. Volgens mij heb ik dat opgelost, want hij moet op EXT1 staan. En dat stond die niet. Maar toen we wel geluid hadden, kon je hem niet veranderen met de afstandsbediening. Die doet het gewoon helemaal niet. Het is de afstandsbediening van Samsung (van een samsung decoder). We hebben een Philips televisie. Die batterijen zijn net nieuw, dus die kunnen nooit leeg zijn. Weet iemand misschien wat we moeten doen om de tv weer op een andere zender te zetten?

P.S. Mijn man had op een gegeven moment op 800 gedrukt en dat was een radiokanaal. Toen wist hij niet hoe hij er weer af moest en begon op allerlei knopjes te drukken. En nu hebben we dus dit probleem.

De televisie is een LCD televisie van Philips. Typenummer is: 42pfl3604. Ook zit er een high definition cable receiver van ziggo bij. Merk: samsung dcb-h380r.

Goedemiddag,

Je hebt op de tv ook een bediening op de tv neem ik aan kan je daar het kanaal niet veranderen doet hij het daar wel dan is het stiekem toch de afstandsbediening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan