problemen met defragmenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpeedMaster

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2004
Dag iedereen. Ik ben nieuw hier dus weet nog niet hoe het hier allemaal in zijn werk gaat maar zal het wel rap doorhebben denk ik. Nu, ik zit met een groot probleem. En dat probleem is dat volgens mijn pc het geheugen van mijn harde schijf volledig vol zit en dat er niet voldoende geheugen meer is om nog bestanden of documenten op te slaan op mijn computer. Het probleem is ook dat mijn pc geen defragmentatie wil uitvoeren. Kan iemand mij soms stap voor stap uitleggen wat ik hieraan kan doen want ik ben nog maar beginnende pc gebruiker en ken van dat soort zaken niet veel. Je zou er mij een groot plezier mee doen want ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen. Alvast bedankt op voorhand. Groetjes xOx SpeedMaster

je moet natuurlijk wel ff laten weten watvoor computer je hebt en welk besturingssysteem ....;)

Met geheugen bedoel je neem ik aan de schijfruimte.

Leeg je tempfiles / tijdelijke internetbestanden. Kijk ook eens in je configuratiescherm en dan bij software of daar nog software staat wat niet meer gebruikt wordt

Nu vraag je mij wat? Het enige dat ik weet van mijne computer is dat het een compaq deskpro Pentium(r) || Processor Intel MMX(TM) Technologie 64,0 MB 3,2 GB HDD en (266???) en dat ik met windows 98 werk. Ik weet niet of je daar nu al wat wijzer me geworden bent maar meer weet ik er eigenlijk nie van want kheb daar niet zo veel verstand van. Toch al bedankt voor de reactie. grtz SpeedMaster

Mijn grootste vraag is eigenlijk wat ik moet doen om mijn pc te kunnen laten defragmenteren want dat is volgens info al bijna 2000 dagen geleden. Het probleem is gewoon dat hij geen defragmentatie wil uitvoeren terwijl dat eigenlijk wel eens nodig is volgens mijne pc.:)

Geplaatst door m@rio

Leeg je tempfiles / tijdelijke internetbestanden. Kijk ook eens in je configuratiescherm en dan bij software of daar nog software staat wat niet meer gebruikt wordt

Pas nadat je meer harde schijf ruimte hebt kun je defragmenteren

Moet ik dan ook programma's zoals Kazaa en WinMX verwijderen want die staan vol muziek en ik zou die eigenlijk niet graag verliezen. zou het ook al helpen als ik gewoon al wat liedjes verwijder of het delen van bestanden uitzet? en hoe je in veilige modus moet werken weet ik ook al niet? Kben nog niet goed vertrouwd met mijn pc en zal niet rap iets doen waar ik niets van af weet he want voor dat ik het weet staat er niets meer op en dan ben ik er ook niet veel meer mee he. toch al bedankt voor de reactie. grtz SpeedMaster

Als je een groot aantal nog niet totaal gedownloade bestanden hebt in je kazaa/winmx folder hebt zitten neemt dat ook veel ruimte in. En een 3.2gb harde schijf is dan niet echt groot

Ik denk dat ik van den eerste keer eens iemand bij mij ga laten komen dat er ook een beetje verstand van heeft en mij dat allemaal gemakkelijk kan uitleggen. Kga alvast de raad van jullie eens proberen. daag grtz SpeedMaster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan