Problemen met disk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

yasinkr

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
24
Mijn pc was een tijdje kapot dus moest ik recoveren. Dat had ik dus met een CD gedaan. Maar het gevolg was dat ik nog maar 132mb download ruimte heb. Ik heb nog een andere schijf en daar zit 225gb op! Als ik iets download gaat er dus wat af van de 132mb en niet van de 225gb. Hoe verander ik dat. Of is dat niet mogelijk en staat die 225gb maar voor de lol.:shocked:
 
Wat bedoel je met 'download ruimte'? Wie / wat is download ruimte?
 
Ow sorry. Ik bedoelde mijn :C station. Ik heb een recovery en nog een andere. Die recovery heeft maar 132mb en die ander 225gb!. En als ik iets download kan ik hem alleen op de recovery downloaden.:confused:
 
Dat geloof ik niet echt. Als je iets download wordt altijd een schermpje aangeboden wáár de downoad moet worden opgeslagen. Dáár bepaal jij dus zelf waar de download heen moet gaan.
 
Ik zal het even verduidelijken::)

Op mijn PC heb ik 2 stations. Eentje heeft 225gb en de ander heeft 132mb.

ALS ik iets download, torrents, spelletjes, bestanden etc. Dan slaat die het op op de station met 132mb. Maar ik wil juist dat die op die van 225gb gaat. Maar dat gebeurt dus niet.

Hopelijk is dit duidelijker.:rolleyes:
 
Zoals ik al schreef, JIJ bepaalt waar het wordt opgeslagen, niet de pc. (Ik had je dus 100% goed begrepen).
 
Ik zal het Nogmaals verduidelijken:p


Als ik iets download, naar station C 225gb gaan daar geen bytes van af. inplaats daarvan gaat er van me andere schijf bytes af. Dat moet niet. Al download ik hem naar C 225gb dan gaat er NOG van de andere station bytes af. :eek:
 
Tja, da's logisch, je browser zal vanaf die schijf werken en als je surft en / of download, worden er bytes binnengehaald.
Je kan mij een heleboel wijsmaken, maar het feit dat wanneer jij opdracht geeft om een bestand te downloaden op schijf X, het bestand geplaatst wordt op schijf Y, niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan