problemen met dns

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigcell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen problemen met internet op 1 computer die is aangesloten op een netwerk van 3 computers met behulp van een router. Op 1 computer doet het internet het heel slecht en soms helemaal niet. Nu heb ik even gekeken waar dit aan lag en wanneer ik op herstellen druk komt er naar voren dat de dns niet helemaal klopt. Dus ik heb even gekeken bij de eigenschappen van mijn verbinding en bij TCP/IP en daar staat inderdaad dat er bij dns toekenning hij niet op automatisch toekennen staat maar op handmatig. Er is dus ooit een keer een verandering geweest en iemand heeft er een eigen dns adres neergezet. maar goed wanneer ik dit weer wil veranderen in automatisch toekennen druk ik op ok en sluiten. Maar wanneer ik de eigenschappen nu weer open bij TCP/IP staat er precies weer het oude zelfverzonnen adres, dit gebeurt elke keer hij slaat de instellingen dus niet op. Hoe moet ik dit precies veranderen?

alvast bedankt

Sommige spyware "rommelt" met je DNS.
Heb je goede anti malware bescherming?
Scannen met de twee programma's uit deze post kan zeker geen kwaad.

mvg leo

dankje! ik heb het spyware programma gebruikt en het probleem is opgelost. er zat een trojan onder de naam DNSchanger in dus de oorzaker van dit probleem.

mooi, daar heb je jezelf een hoop narigheid mee bespaart.
mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan