problemen met downloaden nieuwsgroepen zonnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

BESTWELL

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2004
Hallo

Ik heb zonnet als provider en ik download veel van de nieuwsgroepen.
Nu krijg ik sinds 2 dagen foutmelding 400 : "Too many concurrent connections, you are allowed 4"
Wat bedoelen ze ermee ? Als ik 4 berichten tegelijk mag downloaden, waarom kan ik er dan nu helemaal niets van downloaden ?

Ik heb diverse malen opgestart, de account verandert van "news.zonnet.nl" naar "news.versatel.nl" (wegens naamverandering zonnet) maar niets helpt....
Ik heb de zonnet helpdesk gebeld, en toen ik eindelijk iemand te pakken kreeg, konden ze me niet verder helpen..... ze zeiden dat het waarschijnlijk aan de beveiliging van mijn computer lag. (maar ik heb niks veranderd of geinstalleerd de afgelopen dagen)

Wie weet wat er aan de hand is????

Alvast bedankt

welk programma gebruik je om te downloaden uit nieuwsgroepen ??
Kijk eens of je in het programma kunt vinden hoeveel connecties deze opzet terwijl je contact maakt.

het gaat niet om het aantal berichten wat je download maar om het aantal lijnen waarmee je newsreader contact maakt.

Ik gebruik grabit 1.5.1

Ik heb daar maar 1 connection openstaan, dus vandaar vind ik het vreemd dat ie zegt : "you are allowed 4"

Als ik via mijn outlook mailprogramma naar nieuwsgroepen ga krijg ik ook een dergelijke melding...

raar hoor...

probeer eens een andere newsreader ?? grabit gaat de laatste tijd erg veel problemen geven ik hoor er steeds meer mensen over klagen.

probeer bv eens

newsleecher ( 1e van de beste ) op Xnews.

dns error / error 11001

waarschijnlijk is er wat met mijn computer zelf aan de hand, ik krijg nu bij de meeste websites een melding ongeveer als volgt
res D:/winnt/ ...... dll not found - DNS error
(ik zit nu niet achter mijn eigen PC dus ik weet niet de precieze melding) . Na een aantal keren "refreshen" kom ik uiteindelijk toch op de gevraagde website.

bij Grabit krijg ik iets van socketerror / fout 11001. Grabit search doet het dan niet, maar na een aantal keer "re-try en" lukt het vaak weer wel

Hmz......

geen Spyware gevonden.....

Het probleem ligt blijkbaar niet bij zonnet maar op mijn pctje..... ik sluit dus dit onderwerp maar af en begin een nieuwe vraag in het forum...

Iedereen die gereageerd heeft, bedankt tot zover !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan