Problemen met draadloos internet windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomhelsen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2010
Hallo ik heb sins ongeveer een jaar een router Belkin_N_Wireless hij werkt perfect ik heb een macbook die altijd al probleemloos verbinding heeft kunnen maken en mijn vriendin heeft een dell laptop met windows vista en deze heeft ook altijd probleemloos verbinding kunnen maken nadat ik deze ingesteld had onze vaste computer is met een lan aangesloten op de router en de vriend van mijn zus heeft ook verbinding gemaakt met deze router. Maar nu heeft mijn zus sins een week een laptop van msi gekocht met windows 7 en ik kan helemaal geen verbinding maken hij vind geen enkel netwerk om verbinding mee te maken hoewel er hier wel zeker drie zijn waaronder dat van ons thuis. Heb het handmatig proberen in te stellen maar niets werkt. Kan iemand mij helpen???

hoever zit de laptop van de router. probeer het anders eens draadloos dat je bij de router gaat zitten of dat je de laptop bedraad verbindt

Wellicht een hele domme vraag, maar staat draadloos wel aan op de laptop?

Oke heb de handleiding ( die ik eigelijk nog nooit heb nodig gehad voor een computer of dergelijks :confused: ) eens goed doorgenomen en denk wel dat ik het in orde krijg ga het morgen nog eens bekijken:) laat nog weten of het in orde is of niet alvast bedankt voor de reacties:)

Heb het nog niet kunnen bekijken want ze is al twee weken niet thuis geweest sluit het onderwerp maar dan plaats ik hem wel trug moest ik het niet opgelost krijgen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan