Problemen met draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melpomene

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Ik heb weer eens problemen met mijn draadloos internet.

Ik kan blijkbaar wel verbinding maken met internet, maar het vreemde is dat ik alleen gegevens verstuur en nauwelijks gegevens ontvang. Dus ik heb wel verbinding, maar ik kan niet internetten...

Op mijn router brandt het knopje 'ethernet' en knipperen de lampjes 'cable' en 'power'. 'Online' brandt niet, terwijl die wel hoort te branden. Als ik op standby of reset druk, gebeurd er helemaal niets.

Ik heb deze problemen sinds ik een computerspelletje probeerde te installeren, waarvan de cd beschadigd bleek te zijn. Ik kreeg allerlei problemen met de computer omdat er problemen waren met de cdrom en de installatie.

Ik heb een kabelaansluiting
Windows XP
Windows Firewall
Arris Router, type staat er niet op.:confused:
Realtek RTL8180 Wireless LAN (Mini-)PCI NIC

Ik heb nog een tweede router voor het draadloze internet zelf, maar daar heb ik geen problemen mee.

Ik hoop dat jullie iets aan deze gebrekkige informatie hebben. Ik heb echt geen verstand van routers en internet enzo...

Trek het modem eens uit en steek deze weer in en daarna doe je t zelfde met je router en eventueel je pc opnieuw opstarten

Dat heb ik al een paar keer geprobeerd, maar het helpt helaas niets. Mijn internet doet het nog steeds niet...

Ga eens naar netwerkverbindingen en kijk of alles klopt daar, je hebt kans dat het spel daar een vebinding bij heeft gezet in het rijtje die moet je dan verwijderen

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    41,6 KB · Weergaven: 28
Er staan geen nieuwe verbindingen bij...

Ik ontvang vrijwel niets
540ka2r.jpg

Laatst bewerkt:
Je hebt twee routers.
Dat was niet nodig geweest.
Had je nu gewoon een accesspoint gekocht,dan had het veel beter gewerkt.
Bovendien is een accesspoint goedkoper als een router
Ik zou een van de twee routers er tussen uit gooien,vooral omdat je zegt"ïk heb weer eens geen internet"

Dat is t verkeerde scherm ik heb dat andere nodig zoals op mijn foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan