problemen met draadloos KPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddijk

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Ik heb een KPN experia box met twee pc's draadloos aangesloten via speedtouch 121 g adapters. Dit geheel funktioneert al 3 maanden goed. Heb gisteren één pc gewisseld voor een nieuwe. Opnieuw de installatieprocedure voor draadloos internet losgelaten op deze pc en voila, het werk... Helaas, bij een tweede keer opstarten van de pc geen verbinding meer te krijgen. Mijn andere pc doet ook een beetje moeilijk om een verbinding te maken, maar na enkele herhalingen lukt het. KPN gebeld en na veel geprobeer enz., het advies gekregen om norton er af te gooien, want dat zou de oorzaak zijn. Geloof dit niet helemaal, waarom heeft het eerder wel goed gewerkt...ook met norton..?? Iemand een tip of oplossingen voor dit vrvelende probleem?

Hoi,

Sowieso zal ik geen Norton gebruiken alleen al omdat hij echt heel veel geheugen gebruikt!!!:(
Maar dat moet je geheel zelf weten.:D

Wat het wel zou kunnen zijn is dat de firewal van Norton internet blokkeerd.

Verder misschien moet je nog wat instellingen in de computer aanpassen.

(welk besturingssysteem)??????

veel succes:thumb:

Bedankt voor je reaktie. Ga inderdaad norton maar eens vervangen door een andere virus scanner. Hoor van meer mensen dat norton veel problemen geeft. Mij is inmiddels AVG geadviseerd.
Gebruik Windows xp media center edition als besturingssyteem.

Ik gebruik zelf ook AVG maar onthoud dat dat alleen een virusscanner is!!!!!

Als firewal raad ik comodo professional aan. (kun je gratis downloaden).

En ook nog een antispyware!!!!

Met windows media center ben ik niet zo heel erg bekent.

Maar probeer norton eerst maar eens te vervangen door iets anders en kijk dan even of hij het wel doet.

Dan is het probleem opgelost!!!!!!!!!!

Bedankt voor de hulp en tips. :thumb:Heb nu een redelijk goede draadloze verbinding. Maar ga toch, waar mogelijk gedraad aanleggen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan