Hallo allemaal, ik heb een Netgear draadloze router die prima heeft gewerkt op de experiabox van kpn.
Vorige week zijn wij over gegaan op Ziggo alles in 1 en heb de Netgear aangesloten op het modem van Ziggo. Eerst werkte het niet, heb toen de router helemaal gereset. 2computers draaien er nu prima op.
Nu lijkt het erop alsof er maar 2 apparaten aangemeld kunnen zijn op het draadloze netwerk. Eerst konden alle draadloze apparaten gebruik maken van de wlan, maar nu hebben de andere laptop, de Ipad en mijn mobiele telefoon geen toegang tot internet, hoewel de status als verbonden wordt aangegeven.
De router is beveiligd met een password, en dat password is door alle andere apparaten ook ingegeven ter identificatie. Het standaard antwoord wanneer je met de andere apparaten probeert te internetten is geen contact met server of no response van gate way.
Wie weet hier raad mee? Dit is erg onhandig.
Heb Netgear gebeld, de garantie is een week verstreken en ze willen me niet meer helpen....:fury:
Alvast dank!!groeten Ceejee
Vorige week zijn wij over gegaan op Ziggo alles in 1 en heb de Netgear aangesloten op het modem van Ziggo. Eerst werkte het niet, heb toen de router helemaal gereset. 2computers draaien er nu prima op.
Nu lijkt het erop alsof er maar 2 apparaten aangemeld kunnen zijn op het draadloze netwerk. Eerst konden alle draadloze apparaten gebruik maken van de wlan, maar nu hebben de andere laptop, de Ipad en mijn mobiele telefoon geen toegang tot internet, hoewel de status als verbonden wordt aangegeven.
De router is beveiligd met een password, en dat password is door alle andere apparaten ook ingegeven ter identificatie. Het standaard antwoord wanneer je met de andere apparaten probeert te internetten is geen contact met server of no response van gate way.
Wie weet hier raad mee? Dit is erg onhandig.
Heb Netgear gebeld, de garantie is een week verstreken en ze willen me niet meer helpen....:fury:
Alvast dank!!groeten Ceejee