problemen met drivers nieuwe printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

plousje87

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Hoi allemaal,

Ik heb een Canon pixma mp220 gekocht, maar ik heb problemen met de drivers.
Ik doe de installatie cd erin, start de installatie en wanneer die bij de drivers komt geeft hij het volgende aan; er is een nieuwere versie van de mp drivers gevonden. De installatie wordt geannuleerd.

Ik kan dan op OK drukken en dan gaat de installatie verder. Dan vraagt hij om het aansluiten van de printer en het aanzetten van de printer. Na een tijdje geeft hij aan dat de printer niet gedetecteerd kan worden.

Heb al verschillende dingen geprobeerd:
- drivers van internet downloaden en installeren -- zelfde probleem en fout
- systeemherstel en opnieuw installeren - zelfde fout
- in apparaatbeheer staat de printer, maar met een geel vraagteken. Stuurprogramma bijwerken lukt in eerste instantie, maar als hij gaat installeren, stopt hij en geeft de volgende fout; fout opgetreden tijdens installatie van de hardware, gegevens zjin ongeldig.
- verschillende usb poorten geprobeerd
- andere usb printer kabel geprobeerd
- programma's zoals virusscanner e.d. uitgeschakeld via msconfig, maar werkte ook uit

Vervolgens heb ik alles even met rust gelaten en wilde ik bestanden overzetten op een usb stick. Stop usbstick erin en nou heeft ie daarvoor ook ineens een stuurprogramma nodig!!

Heeft iemand enig idee wat hieraan te doen is? Ik zou graag m;n nieuwe printer willen gebruiken!

Bedankt alvast!

En welk besturingssysteem gebruiken we? XP of Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan