• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Problemen met een progressBar - werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja opnieuw geregistreerd en niet terug te vinden in een nieuw blad. Ik zie wel de verwijzingen in de bestandjes met de voorbeelden maar of dat het nieuw geïnstalleerde is?

Ik heb op het net wat gaan rondneuzen en heb hier en daar wat gevonden dat het met een security update van Windows zou te maken hebben.

Dat daardoor het probleem zou ontstaan.

Ben nog eens gaan kijken en het is zelfs nog steeds de oude versie.

Hoewel ik jouw versie geïnstalleerd heb maar waar hij die gezet heeft?

pffff

Greetz

Laatst bewerkt:
Edmoor,

Ik kan mijn haren wel uittrekken, maar ze zijn te kort :D

Nu heb ik al van alles geprobeerd, van alles gecontroleerd... Er is vanalles te vinden op het net. Mijn office-versie is geregistreerd, Ik vind de MSCOMCTL.OCX terug in de juiste folder....

Uw laatste tip met die link om de .exd-files te deleten dat wist ik. Op het werk heb ik dat al bij collega's gedaan die mijn sheets niet konden draaien met de gamaakte acitveX. Na het deleten van de die .exd voor excel was het probleem opgelost. Thuis ook al eens moeten doen. Maar nu helpt het niet.

Ik had ergens iets gevonden om een nieuw form te maken met gelijk welke button dan saven en dan zou het moeten opgelost zijn, maar nee... :confused:

Ik ben blijkbaar niet de enige met het probleem maar alle tips om het op te lossen geven geen resultaat.

Het object probleem (fout : ProgressBar1.Max = intMaximum) blijft aanhouden... :evil::evil::evil:

Toch al bedankt voor de moeite :thumb: als je nog tips hebt laat maar komen...

Greetz

Pascal

Dat heb je al gedaan zei je in #23.

Edmoor

Inderdaad, de zelfde oplossing wordt aangegeven zoals jouw link naar ExcelMatters, ik wou maar aantonen welke update de fout veroorzaakt..

Windows kent blijkbaar het probleem maar de oplossing werkt niet voor mij.

Greetz

Pascal

Ik ben wel door de ideetjes heen en op een punt aangeland waarbij zeg: "Dat wil ik zelf zien..." :confused:

Edmoor

Ik zal eens een vergelijk maken met Excel op het werk...

Alvast bedankt.

Greetz

Pascal

Gebruik de analyse tool om na te gaan welke verwijzingen in de VBEditor aktief zijn.

Als het userform is geopend, klik dan ergens in het userfom om de illustratie van de voortgangsbalk te starten.

Bijlagen

Edmoor, snb,

Het probleem is opgelost.

Ik heb Office 2010 opnieuw geinstalleerd en het nu werkt het.

Ik ga nu proberen om het in mijn Eigen VBA-project bij te voegen.

In ieder geval bedankt voor de moeite...

Greetz

Pascal

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan