Problemen met een site

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin-91

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Ik wil een site open maken maar als ik dat doe krijg ik de volgende meldingen:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on ?? !!

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) in /home/??public_html/index.php on line 26

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /home/uonly/public_html/index.php on line 26

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) in ??

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in ??

FOUT: Kan de Instellingen gegevens niet inlezen uit de database!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik begrijp niet wat ik hier aan moet doen. Iemand een oplossing????

waar staat die site ??

En opeens kom ik op die site :mad:

ik weet niet wat er aan de hand was

Database lag er uit waardoor er uit die database geen gegevens konden worden gelezen... (Can't connect to MySQL server)

De rest van de errors zijn het gevolg van het tijdelijk offline zijn van de database.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan