Problemen met een Website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hypnose

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
hallo allemaal,

Ik heb vista ultimate op mijn pc, ik heb nu aantal keren vista opnieuw gesintalleerd omdat ik problemen heb met een bepaalde website. Het gaat om een voice chat room. hij wordt niet geopend en windows komt met een melding dat hij op zoek gaat naar een oplossing gaat en vervolgens wordt IE 7 afgesloten. Met XP heb ik geen problemen. ik plak het URL hieronder, zouden jullie dat voor mij na kunnen kijken. Ik weet niet meer wat ik zou moeten doen.
http://roozi.us/roozichat.htm
je kan een naam intikken en erin gaan, bij mijn vista gaat het dan fout.
ik ontvang graan een reactie van jullie.

Opent goed maar ga er niet in....vertrouw de site niet!

deze site kan geen kwaad hoor, ik ben met xp wel erin gegaan, maar kon je de users ook zien dus? vreemd als het wel kan bij jou en bij mij niet, wat zou het kunnen zijn?

Laatst bewerkt:
Ik zou even controleren of flash wel goed geinstalleerd is.
En ook of de JAVA omgeving wel in orde is.
Dat kun je hier controleren.

Over flash zegt adobe dit
Windows Vista installation failure
On some Windows Vista systems Flash Player may be installed, but will not display Flash content. In some cases updating to the latest Flash Player using the included utility can correct the User Account Control settings that cause this problem.

To run the utility, find your installed Flash folder:

Right-click C:\Windows\System32\Macromed\Flash\FlashUtil9d.exe
The letter changes with each Flash version, so may be "FlashUtilb.exe" or "FlashUtile.exe"
Select "Run as Administrator"
Follow the steps to complete the Flash Player installation
Restart your computer
Computer user permissions
User permissions determine whether or not you are allowed to install ActiveX controls or plug-ins. If you don't have Administrator access to Windows NT, 2000, XP, or Vista you may not be able to install Flash Player successfully. Administrative privileges are required for the Windows system registry and for the C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash folder.
mvg leo

Ik zou even controleren of flash wel goed geinstalleerd is.
En ook of de JAVA omgeving wel in orde is.
Dat kun je hier controleren.

Over flash zegt adobe dit

mvg leo

bedankt voor je reactie, is het jou wel gelukt om in die chatroom te gaan dan? dat zou ik graag willen weten. dan weet ik zeker dat ik andere dingen moet gaan onderzoeken en dat het niet aan de website ligt maar aan Vista.

nee het gaat me net even te ver om me daarvoor in te schrijven.
Wnneer het in xp wel gaat en in vista niet, kun je er van uitgaan dat het aan (de beveiliging) van vista ligt.
mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan