Ik heb drie eigen domeinen met hele eenvoudige privé sites bij een webhoster, en mijn eigen email loopt via een van die domeinen.
Nu heb ik twee problemen:
1e
Om de zoveel tijd kan ik vanaf een bepaalde locatie, soms mijn werklocatie van dat moment, soms een vakantie adres, mijn eigen domeinen niet bereiken terwijl tegelijkertijd isup.me aangeeft dat mijn sites gewoon in de lucht zijn.
2e
Sinds vandaag ook Mail delivery Failed meldingen als ik emails wil versturen:
Er staan GEEN rare dingen op mijn eigen site en ik verstuur GEEN spam of andere rare dingen vanaf dat email adres.
Ik vraag mij af of dit signalen zijn dat ik mijn sites bij een andere webhoster moet gaan onderbrengen.
Nu heb ik twee problemen:
1e
Om de zoveel tijd kan ik vanaf een bepaalde locatie, soms mijn werklocatie van dat moment, soms een vakantie adres, mijn eigen domeinen niet bereiken terwijl tegelijkertijd isup.me aangeeft dat mijn sites gewoon in de lucht zijn.
Foutmelding zei:Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: "Operation timed out"
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.
For assistance, contact your network support team.
2e
Sinds vandaag ook Mail delivery Failed meldingen als ik emails wil versturen:
Foutmelding zei:554 Your access to this mail system has been rejected due to the sending MTA's
poor reputation. If you believe that this failure is in error, please contact
the intended recipient via alternate means.
Er staan GEEN rare dingen op mijn eigen site en ik verstuur GEEN spam of andere rare dingen vanaf dat email adres.
Ik vraag mij af of dit signalen zijn dat ik mijn sites bij een andere webhoster moet gaan onderbrengen.
Laatst bewerkt: