Problemen met EIZO Flexscan F760i-W

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Z3R0_

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Hallo,

Ik heb een tijdje terug een monitor van een vriend gekregen omdat ik mijn oude had opgeblazen.

Het is een mooie monitor maar steeds als ik mijn pc opnieuw opstart of een spel start springt mijn monitor terug naar de begin instellingen. Hij krimpt dan in en de randen gaan gebogen staan en moet ik hem instellen. Bij elke andere monitor onthoud hij die instellingen maar bij die van mij niet.

In het begin was dat niet zo erg maar nu begint het toch irritant te worden. Ik heb al op de site gekeken maar daar staan ook gaan drivers meer voor deze monitor omdat hij uit productie was genomen.

Misschien kan iemand mij helpen met dit probleem? dat zou ik zeer op prijs stellen.

M.V.G.

Steven

da's heel mooi, dan is je probleem waarschijnlijk opgelost :

ga via de eigenschappen van je buroblad naar "instellingen" en vervolgens "geavanceerd" en kies daar je videoadapter (Ti4200). Als dat menu op je scherm staat kun je links in een uitschuifmenuutje kiezen voor schermaanpassing. Stel dit in als het beeld "fout" is en Windows / je adapter onthoudt de instellingen en bij een volgende opstart wordt je beeld goed weergegeven (althans dat zou zo moeten zijn)

ik kan daar alleen me beeld verplaatsen en kleur aanpassen meer niet :( niet me beeld uitrekken enzo, dat kan wel met me beeldscherm zelf maar dat onthoud hij niet

zet 'm eens "goed" neer na een opstart en verschuif 'm dan eens opzettelijk "uit beeld". (afmetingen niet meer aankomen, alleen opzettelijk helemaal verschuiven, zover als het kan.)

Zet hem dan met dat menu weer goed en kijk eens of nu wel de instellingen onthouden worden.......

ik deed dus met me monitor het beeld naar rechts schuiven, daarna met dat menu hem naar het midden brengen, reboot...en het beeld stond toen helemaal naar links :rolleyes: :confused: heb hem maar weer op default gezet nu, maar snap er egt niks van

Dan ben ik bang dat ook ik nu moet passen. Ik zal nog proberen een driver voor je monitor te vinden. Welk besturingsprogramma heb je ?

Hier is een screenshot ik hoop dat het helpt voor je.
adapter plaatje

Iemand anders nog suggesties??

Als het helpt me beeldscherm ziet er zo uit als ik opnieuw opstart: )_( en het moet |__| zijn

Ook ik heb op het www een poosje gezocht, ik vind van alles maar geen drivers.............

Als ik jou was dan stuurde ik eens een mailtje naar Eizo ?

Laatst bewerkt:
da's geen service, mijn ideeen zijn op, misschien idd. iemand anders.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan