problemen met en na aansluiting beamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Mijn broer wilde een presentatie houden met gebruik van een beamer. De aansluiting op de laptop (gekocht 2005 + Win XP + 512 RAM + 1.6 Ghz) ging uitermate problematisch. Via Eigenschappen voor het beeldscherm onder Instellingen werden vóór de aansluting 2 monitoren aangegeven. Behulpzame anderen hebben tijdens de presentatie geprutst zodanig dat de presentatie alleen op de beamer en niet op de laptop te zien was. Toen mijn broer weer thuis was, had Windows opstartproblemen die we hebben kunnen verhelpen met een systeemherstel. Onder Eigenschappen voor het beeldscherm is echter maar 1 monitor te zien ondanks dat de systeemherstel succesvol was. Hoe kan mijn broer die tweede monitor weer terugkrijgen? Inmiddels heeft hij reeds geprobeerd of het misschien afhankelijk is van de resloutie, echter zonder resultaat. Hij heeft ook de grafische driver verwijderd en daarna de laptop opnieuw opgestart. De gave driver uit het cache werd toen geïnstalleerd maar leverde gaan twee monitoren op. Is er misschien een geheime knop die de tweede monitor in- en uitschakelt?

sgrav000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan