Problemen met event van Tb_Prijs_Change en Exit

Status
Niet open voor verdere reacties.

masala09

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2012
Ik heb een bestand bijgevoegd en ik hoop dat het werkt via mijnfilehost.

Het verhaal gaat om Frm_Factuurmaken2 en om frame Invoeren Factuurregels.

In feite is de bedoeling heel simpel en ik denk dat als je het project onder het formulier leest wel duidelijk is.

Ik loop nu tegen kleine problemen aan. Wellicht dat ik een verkeerde indeling heb gemaakt, maar ergens gaat er iets niet goed en loopt het niet zoals het moet. Ik moet telkens na het invoeren en na tab of enter te hebben aangeklikt door naar het volgend object. Let op in eerste staan alle objecten behalven combobox Omschrijving op Enabled=False.

Verder moet de knop Reset ALTIJD een voorrangspositie hebben en de boel waar ik ook zit, zonder melding van: "U dient een waarde in te voeren", alle comboboxen en textboxen legen en de instellingen die in de eigenschappen van de objecten staan terugzetten.

Tevens zodra ik het formulier wil afsluiten krijg ik eveneens de melding:"U dient een waarde in te voeren".
Ik vermoed dat het probleem in het verkeerd gebruik van meerdere events is.

http://www.mijnfilehost.nl/files/get/iJ8r0CgLQu/frmfactuurmaken.xlsm

Laatst bewerkt:
Hallo Maarten,
Ik kan je bestand niet openen, maar heb hier ook alleen 2003, dus kan aan de converter liggen.
Kun je het bestand ook gewoon uploaden naar dit forum en/of opslaan als 2003 versie, dan kijk ik even mee.

Hallo Longpants.

Ik heb hier Excel 2007. Het bestand is alleen te groot voor hier op dit forum. Het bestand is meer dan 100 kB groot.

Ik probeer hem wel even als excel 2003 te plaatsen op mijn filehost. Moet je maar even kijken of het dan werkt.

Doe mij een lol en zip je bestand of maak het kleiner om je vraag te illustreren. Elders geplaatste bestanden worden tzt verwijderd waardoor deze draad onbegrijpelijk wordt.

Wees slim en plaats alleen bestanden in dit forum (dat daarvoor ook juist geschikt is gemaakt).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan