Problemen met facebook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shoutout

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2013
Goedemiddag,

Ik heb een probleem met de site facebook.com. Dit probleem deed zich in januari ook al voor. Toen kon ik op de een of andere dag nauwelijks meer op Facebook via onze draadloze netwerkverbinding. Pagina's op facebook.com laadden toen of niet of heel erg traag en tevens viel de chat om de minuut weg. Dat probleem was na anderhalve maand prompt weg en ik kon een paar maanden zorgeloos op Facebook, totdat gisterochtend zich hetzelfde verschijnsel weer voordeed. Het rare is dat alle andere sites het nog wel gewoon vrijwel vloeiend doen.

Bij het uitvoeren van ping facebook.com krijg ik de ene keer 4 keer een time-out en vijf minuten later 4 keer ontvangen.

Bovendien komt het probleem alleen voor als ik thuis op het draadloze netwerk zit en dus uitsluitend met Facebook; op zowel computer als mobiel kan ik er nauwelijks op (op mobiel geeft het alleen bij Facebook constant een netwerkfout aan). Bij andere draadloze netwerken zijn er geen problemen. Het lijkt dus een plots probleem te zijn met het netwerk dat we hier thuis hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan