Problemen met fight simulator X

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreygelders

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Om te beginnen weet ik niet echt zeker waar dit thuishoort dus moest ik verkeerd zitten verschuif dit dan maar even, sorry.

Ik heb nu al de 4de keer windows fsx aangeschaft (ik geraak steeds de code kwijt :$) en ik krijg steeds het zelfde probleem:

1 -> ik installeer de fsx succesvol en het spel start na installatie gewoon netjes op
2 -> na installatie verschijnt er geen icoontje op me bureaublad
3 -> ik heb gedaan met spelen, sluit af maar ik kan nergens fsx weer gwm opstarten om te spelen omdat nergens een icoontje/snelkoppeling staat?

Ik moet dus nu steeds weer de lange installatie ondergaan om gewoon eventjes te gaan vliegen en dat is nogal stressie dus aub ik vind nergens op't web specifiek hierop een antwoord, kan iemand mij helpen hiermee?

Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al in de install map gekeken? Als het goed is staat daar een fsx.exe bestand in. Je kunt hier een snelkoppeling voor op je bureaublad maken

ja, als ik bij 'mijn computer' naar de mappen ga zie ik inderdaad dat bestand staan maar als ik een snelkoppeling maak dan doet hij gewoon niks (als ik er op klik)

staat er niet een snelkoppeling in de microsoft games map?
start-alle programma's-ontspanning-spelverkenner

raar, hier staan namelijk alle geïnstalleerde microsoft games. Heb je een dvd of heb je het spel via de microsoft website gedownload?

heb het spel in de winkel gekocht, maar ik ben het nu nog maar eens aan het installeren en als ik hierna niks terugvind van snelkoppeling laat ik iets weten

nee, volgens mij het bestand dat daar onder staat. Je zou natuurlijk altijd kunnen proberen wat dat bestand doet

Verplaatst van "Overige software" naar "Spel werkt niet" ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan