Allereerst.. ik kon het geschikte forum niet vinden voor vragen over browsers als Firefox.. dus vandaar hier geplaatst (software, subtopics daaronder kwamen zowieso niet in aamerking voor een webbrowser)..
Misschien kan een moderator deze in het juiste forum plaatsen..
Ik heb al jaren Firefox, maar op de een of andere manier is mijn browser sinds een aantal dagen flink "ver #^@6&*"..
Mijn balk met o.a. favorieten maar ook programmas als FireFTP lijken verdwenen.. en dat terwijl mijn adresbalk etc er nog is.
Naief als ik was heb ik eerst Firefox gedeinstallerd en vervolgens opnieuw gedownload en geinstalleerd.. maar het mocht niet baten.. nog steeds zonder balk met favorieten, geschiedenis en software..
Wie kan me helpen.. mucho respect granted!!
Misschien kan een moderator deze in het juiste forum plaatsen..
Ik heb al jaren Firefox, maar op de een of andere manier is mijn browser sinds een aantal dagen flink "ver #^@6&*"..
Mijn balk met o.a. favorieten maar ook programmas als FireFTP lijken verdwenen.. en dat terwijl mijn adresbalk etc er nog is.
Naief als ik was heb ik eerst Firefox gedeinstallerd en vervolgens opnieuw gedownload en geinstalleerd.. maar het mocht niet baten.. nog steeds zonder balk met favorieten, geschiedenis en software..
Wie kan me helpen.. mucho respect granted!!
Laatst bewerkt: