Problemen met Flash in IE 11/Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Sinds een tweetal weken krijg ik, als ik naar het VRT Nieuws wil kijken via IE 11, of bij bepaalde video's op Facebook, de vraag om Flash te installeren (en zie ik verder niets). Een probleem dat ik voorheen nooit heb gehad en dat zich ook niet voordoet als ik nu deze sites in Google Chrome of Firefox open.

Bij de geïnstalleerde programma's zie ik Adobe Flash Player 14 PlugIn en Adobe Flash Player 14 ActiveX.
A
ls ik, weer via IE, naar de Adobe Site ga om Flash te downloaden krijg ik daar onderaan de gebruikelijke knopjes ivm koppelingen "Allow once for this site" en "Always allow for this site". Als ik daarop probeer te klikken springen die meteen weg, wat ik op andere sites nog nooit heb voorgehad. (Herinner me ook niet waar de instelling staat om altijd op een link te kunnen klikken). Installatie kan dan niet doorgaan.

Wat is hier allemaal aan de hand en hoe los ik het op?

Hallo Renee. Probeer eens hier. Klikje Wellicht eerst alle oude flash players eraf gooien. Bij chrome zit flash er al ingebakken.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie.
Er waren 2 problemen
1. Op de site van Adobe verdween het knopje om Pop Ups toe te laten voor ik er kon op klikken. Heb dus voor deze site via de Internet Options-Privacy settings de Pop ups voor betreffende site toegelaten
2. Na installatie van Flash was de Add On niet geactiveerd in IE. Heb deze geactiveerd via Tools-Manage Add Ons-Toolbars & Extensions-Shock Wave Flash object - Enable
Denk dat één en ander te wijten is aan het feit dat ik een hoop programma's die automatisch starten en zo de computer vertragen, heb uitgezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan