Problemen met flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Houtmeyers P

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Mijn internet crasht wanneer ik wil foto's uploaden naar flickr of Dpreview (fotosites). Filmpjes , animaties bekijken ed gaat zonder problemen . Ik krijg steeds de melding dat het probleem zich voordoet bij flash player 10. Ik heb deze flashplayer reeds een paar keer via flash uninstall verwijderd....pc afgesloten...terug opgestart en daarna de laatste versie van flash opniew geinstalleerd en alle updates gedaan. Probleem blijft zich herhalen. Ik heb ook reeds een paar andere browsers geprobeert.... google chrome en mozilla firefox heeft weinig zin. Wie kan mij helpen. Besturingssysteem is XP professional

Laatst bewerkt:
Ik denk persoonlijk dat het gewoon een bug in de software van flash player is.
Het komt wel vaker voor dat het uploaden van foto's niet lukt.

Ik denk persoonlijk dat het gewoon een bug in de software van flash player is.
Het komt wel vaker voor dat het uploaden van foto's niet lukt.

Oke een bug...kan ik er wat aan wijzigen ofzo...zodat het terug werkt.......of kan niemand die windows xp gebruikt foto's uploaden naar websites? Heb eerder nooit problemen gehad met uploaden van afbeeldingen.

Nee ... zelf verhelpen waarschijnlijk niet ... alleen als je ervaring hebt in programmeren en scripten.
Je zult dan moeten wachten op een nieuwe versie van flash.

Sinds wanneer heb je last van dit probleem, dan is het misschien te wijden aan een probleem met je internet browser.

Nee ... zelf verhelpen waarschijnlijk niet ... alleen als je ervaring hebt in programmeren en scripten.
Je zult dan moeten wachten op een nieuwe versie van flash.

Sinds wanneer heb je last van dit probleem, dan is het misschien te wijden aan een probleem met je internet browser.

Sinds Adobe zijn laatste nieuwe flashplayer (flashplayer 10) via een update installeerde. Ik heb reeds een paar pogingen gedaan om de vorige versie terug te installeren ...maar krijg telkens bij surfen het bericht dat de website's de laatste versie gebruiken....daarna valt ook hier alles weerom stil. De vorige versie (flash 9)werkte voor mij probleemloos. Updaten blijkt dikwijls voor meer dan minder problemen te zorgen......had er geen erg in totdat het te laat was.

Dat maakt ook niet uit, want wat je zelf al aangeeft is dat je sowieso toch wel de nieuwste versie moet gebruiken.

Wat me nu ineens te binnen schiet is dat de website misschien nog geen ondersteuning of verandering in het script heeft voor flash player 10.
Je kunt de site en/of flash ook nog even mailen voor de zekerheid.
Ik weet het in iedergeval niet meer ;)

Suc6 :thumb:

Dat maakt ook niet uit, want wat je zelf al aangeeft is dat je sowieso toch wel de nieuwste versie moet gebruiken.

Wat me nu ineens te binnen schiet is dat de website misschien nog geen ondersteuning of verandering in het script heeft voor flash player 10.
Je kunt de site en/of flash ook nog even mailen voor de zekerheid.
Ik weet het in iedergeval niet meer ;)

Suc6 :thumb:

Bedankt voor je suggestie en je hulp ...ik zal dit eens proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan