Problemen met formateren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

menmoeder

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Berichten
64
Hey iedereen,

Ik heb hier eigenlijk een vraagje. Aangezien ik mijn pc vrij veel formateer, (en vraag me nu niet waarom, ik doe het gewoon :p.) en toch iemand ben die vrij veel gamed. Vraag ik me eigenlijk af...

Mijn HDD's zitten zo : Ik heb 4x Corsair Nova's in raid 0 staan. Dus dan heb ik een 120gb aan ruimte, en zit ik lekker tegen de limiet van 300mb/sec. Lekker snel dus :cool:!
Verder heb ik nog 1HDD (een WD green power 1TB Als opslag.) Maar deze ga ik binnenkort veranderen door een F3 spinpoint 1TB, is weer vele sneller!

Maar goed, ik heb bepaalde programma's op mijn HDD staan. Zoals benchmarks en al mijn overklockprogramma's, office (dan moet ik het, of dit is toch de bedoeling:mad:! Niet iedere keer instaleren als ik formateer.) Maar goed, uiteraard zet office altijd bestanden op je C schijf. En als ik die formateer zijn die dus weg, met als gevolg dt ik toch bv. mijn office moet herinsteleren.

Zijn er misschien bepaalde manieren dit te voorkomen? Dat hij echt alles op de HDD zet?

Mvg,
 
Waarom maak je niet een image met een programma zoals Symantec Ghost? Als je je pc nu nog een keer herinstald, installeer gelijk alle updates, office, brandprogramma's alles wat jij nodig denkt te hebben. Maak dan een image, mocht je dan alles willen herstellen zet je je gewoon de image terug! groetjes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan