Heb probleem met het openen van foto's die in gewone mappen zitten.
Na resetten van de PC wegens vastlopen, kwamen de foto's in de windows viewer en kon ik ze hierin openen, maar ook nog vanuit de mappen .
Een ander programma zat er toen niet meer op.
Na installeren van Irfan kregen ze allemaal het pictogram van dat programma.
Dit programma weer verwijderd door prolemen.
Nadien kwamen de foto's in een windows pictogram/ icoontje.
Heb ze toen per ongeluk via "openen met", geopend met adobe reader en nadien kregen alle foto's(JPG bestanden) het adobe pictogram en zijn nadien niet meer te openen als los bestand vanuit een map. Wel via FastStone. Ik ben nog een beginneling in foto bewerken.
Hoe los ik dit op, zodat openen uit mappen wel mogelijke is evenals verzenden, zodat anderen ze ook weer kunnen openen.
met vgr. en dank.
Na resetten van de PC wegens vastlopen, kwamen de foto's in de windows viewer en kon ik ze hierin openen, maar ook nog vanuit de mappen .
Een ander programma zat er toen niet meer op.
Na installeren van Irfan kregen ze allemaal het pictogram van dat programma.
Dit programma weer verwijderd door prolemen.
Nadien kwamen de foto's in een windows pictogram/ icoontje.
Heb ze toen per ongeluk via "openen met", geopend met adobe reader en nadien kregen alle foto's(JPG bestanden) het adobe pictogram en zijn nadien niet meer te openen als los bestand vanuit een map. Wel via FastStone. Ik ben nog een beginneling in foto bewerken.
Hoe los ik dit op, zodat openen uit mappen wel mogelijke is evenals verzenden, zodat anderen ze ook weer kunnen openen.
met vgr. en dank.