Problemen met Freecom

Status
Niet open voor verdere reacties.

robato28

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Ik heb sinds een tijdje een Freecom mediaplayer, gekocht via Marktplaats. In eerste instantie geen problemen. Goed, grote films van meestal meer dan een Gb speelt hij haperend af (avi-bestanden) maar toch, hij speelde kleinere films goed af. Sinds een tijdje echter herkent mijn pc de mediaplayer af en toe niet meer en steeds vaker wordt er gezegd dat ik m moet gaan formateren. Tijdens het gebruik van de player bij de tv loopt hij ook geregeld vast. Nu is mijn vraag, kan ik de harde schijf in de mediaplayer (de schijf zat er al in toen ik m kocht) zomaar zonder problemen formateren? Heb nog nooit ook maar iets geformateerd (oke, afgezien van dvd-schijfjes dan). Daarnaast heb ik er voor ongeveer 300Gb aan films opstaan, is het mogelijk die ergens op internet, tijdelijk en bij voorkeur gratis, op te slaan? Wie weet raad??

Die 300Gb even op je computer parkeren, formatteren, schijfcontrole en terugzetten.

Ntfs? Convert methode? Sorry, ben niet helemaal computer onwetend, maar dit zegt me helemaal niets.
Kan overigens de 300 Gb niet op de pc parkeren, daar ontbreekt de ruimte......

Zal mn best er eens op doen. Maar mocht ik gaan formateren, die films gooi ik er dan wel af, is dat zonder problemen te doen? Ik bedoel nadien is mijn mediaplayer nog wel gewoon mijn mediaplayer?:confused:

Formatteren is een ander verhaal. Dan is alles weg.
Ik bedoel dus de schijf op fouten controleren.
Dat kan echt geen kwaad.

Heb datgene dat je adviseerde geprobeerd, ik klik op controleren op fouten en op herstellen, maar na een paar minuten springt het weer weg. De pc vraagt niet of ik opnieuw wil opstarten. Ik denk nu toch over formateren, maar vraag me af of dat dus zonder problemen kan, ik bedoel, ik formateer toch alleen de harde schijf? Blijft de mediaplayer dan nog gewoon zijn werk nadien doen?
Ik begrijp dat ik al het opgeslagene verlies.

Met formatteren poets je alleen de schijf schoon.
Heeft absoluut geen invloed op je mediaplayer.

Oke, bedankt. Dan denk ik dat ik maar eens een schijfje schoon ga poetsen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan