Problemen met GeForce 6200 256MB AGP

Status
Niet open voor verdere reacties.

peervdb

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
Het probleem dat ik heb is echt erg vaag. Toen ik mijn kaart voor het eerst installeerde leek er niks aan de hand, nieuwste nvidia drivers enz. Spellen deden het ook, maar toen ik mijn pc had uitgezet en weer aan, werden alle spellen gescrambled (of ik zag niks) en waren m'n avi's knalrood. Vanalles geprobeerd: nieuwste bios, nieuwste agp drivers voor m'n moederbord, niks hielp. Kaart teruggestuurd (is ook naar fabrikant geweest), bleek er niks mee aan de hand te zijn. Elke keer als ik mijn kaart opnieuw installeer doet ie het weer, maar elke keer na het rebooten of uitzetten heb ik weer dezelfde problemen.
Moet ik een nieuw moederbord kopen of een nieuwe kaart?? (of allebei :) )

Mijn systeem:
MSI K7T Turbo2 moederbord
AMD Athlon XP 2400+
512 MB sdram

Ik krijg het idee dat je videokaart niet helemaal compatible is met je moederbord.
Heb dit ook een keer gehad namelijk.
Volgens de spec's moet het geen probleem opleveren, maar ja, je weet wel hoe dat gaat met computers.

Ik ben ook bang dat het dat is, is nogal een oud moederbord. Ben er trouwens wel net achter gekomen dat ie het soms wel doet en soms niet :confused:
Denk dat ik binnenkort de hele &%$&* boel eruit gooi en iets nieuws haal. Nog suggesties?

Een oude kaart er in zetten en alles loopt weer als een zonnetje?

Klopt, maar het meeste loopt niet meer zo soepel dan. Of ik moet alles met 800 bij 600 gaan spelen :(

Ja, dan zul het met de oude configuratie moeten doen, of misschien nog eens een nieuwe pc kopen.
Een flinke upgrade kan natuurlijk ook, het is maar net wat je wil of wat je er voor over hebt.

Het is lu llig dat het niet samen gaat.
Ik heb het een tijdje geleden ook gehad, dacht dat het aan de videokaart lag, heb deze ingeruilt voor een nieuw exemplaar omdat die ook van die vreemde storingen gaf, soms was het goed en soms ging het beeld opeens raar doen, net wat jij omschrijft.
Toen ik een nieuwe kreeg had ik steeds last van blauwe schermen.
Storingen op een heel andere manier dus.
Heb toen de oude kaart weer terug geplaatst en alles was weer okay.

Vervelend allemaal, maar je doet er niets aan, helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan