Problemen met Geforce 7600 Gs

Status
Niet open voor verdere reacties.

vliegendemug

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2001
Daar mijn oude ATI kaart X700 AGP defect raakte bod de leverancier mij een Geforce 7600 GS AGP aan, heb deze kaart moeten nemen omdat ik geen andere keuze had.
Heb de GF kaart geinstalleerd gelijk de nieuwste drivers gedownload maar wat blijkt Medal of Honor start niet meer op het berichtje verschijnt. In Medal of Honor is een fout opgetreden etc... Ik zelf ben niet zo thuis in Nvidia kaart, maar moet ik soms nog profielen laden of wat dan ook?
Want als ik de Forceware for Nvidia wil installeren krijg ik de melding kan geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn?

Wie kan mij op weg helpen of is het een kat in de zak?

Heb je wel eerst de ATI driver helemaal verwijderd?

Laat eerst Windows eens de standaard driver voor je kaart installeren en kijk of daarna de Forceware driver wil installeren.

Heb ik gedaan maar krijg dus dezelfde melding.
Ook Medal of Honor start nog steeds niet op heb ook wat oudere drivers geinstalleerd maar mocht niet baten

heb het zelfde

Ik heb dus hetzelfde ,heb me rot gezocht maar ben niet veel verder gekomen.
Je kan in je nvidia control panel uitbreidings limiet op aan zetten.
dit is voor oudere spelletjes.
Wat ik ermee bereikte is dat het spel weer opstarte ,maar zodra ik online wilde gamen.
en de map werd geladen stopte hij en kwam met een melding dat ik een videokaart met multy texturing nodig heb.
Maar misschien werkt het voor jou beter.
en als je een oplossing heb laat het dan ff weten wil je

groeten chris

p.s: wat ik gelezen heb is dat een oudere driver van nvidia bij diegene wel werkte .
dat is dan versie 91.31_winxp2kmce_english_whql .
alleen wil die bij mij niet instaleren

Laatst bewerkt:
Probleem is bij mij opgelost heb op internet gezocht en vond het volgende

Ik had hetzelfde probleem & dat heb ik opgelost door de Driver Extension Limit aan te passen (Dec -> Hex)

Hoe? Installeer (idd) nHancer & selecteer tijdens de installatie voor het inladen van alle SLI-profielen.

Scroll daarna in de profielen naar MOH:AA & check even wat daar aan het eind van de regel bij ExtLimit: xxxx staat. Wanneer daar bv 4520 staat moet je dit veranderen in 11A8.

Dus click MOH:AA even aan/maak hem blauw > ga naar "Options" & activeer "Allow override of predefined settings" > ga dan naar "Settings" (rechter kant schermpje) > selecteer "Compatibility" > activeer "Override" bij "Driver extension limit" & enter 11A8 > ALT-F4/Exit > klaar.

>>> In-game beelden van MOH: Airborne (PC) + interview met de Exec. Producer van EA <<<
(HD - 177MB)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan