Ik zit geregeld op msn en ik zit dikwijls te chatten met vrienden tot op een keer iemand tegen me zei om een microfoon aan te sluiten. Ik heb dat gedaan allemaal goed en wel. Ik kan ongeveer 5 minuten babbelen en dan is het gedaan ik kan geen muziek meer beluisteren, alleen men microfoon werkt nog, maar men geluid niet niet meer. Ik kan nog spreken, maar men vrienden horen me niet en ik hoor hen niet meer. Dus om terug men geluid te laten werken moet ik iedere keer men pc afzetten en terug aanzetten en dan gaat men geluid terug voor 5 minuten en dan is het gedaan. Ik moet zeggen ik heb dit alleen als ik op msn ga, want als ik gewoon muziek beluister kan ik een hele dag luisteren, maar ga ik op msn en gebruik men microfoon dan is het na 5 minuten gedaan met geluid.
Heeft er iemand ook dit probleem of kan iemand me helpen wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe misschien. Bedankt
Heeft er iemand ook dit probleem of kan iemand me helpen wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe misschien. Bedankt