problemen met google chroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonbon

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Berichten
104
Sinds enige tijd heb ik een probleem met chroom,

Als ik chroom heb afgesloten en opnieuw wil openen gaat dat niet,
Ik moet dan eerst via taakbeheer chroom.exe beindigen , en daarna lukt het wel weer,
Ik heb al geprobeerd chroom te verwijderen en opnieuw te installeren maar dat heeft ook geen effect, erg omslachtig dus,

kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen,

mvg

Koen
 
Verwijder via Config.scherm:
- Google Chrome
- Eventuele Google toolbar
Herstart de pc !!
Zet "_old" achter de volgende mappen:
- C:\Program Files (x86)\Google => Google_old
- C:\Users\(naam)\AppData\Local\Google => Google_old
Installeer Chrome opnieuw
 
Verwijder via Config.scherm:
- Google Chrome
- Eventuele Google toolbar
Herstart de pc !!
Zet "_old" achter de volgende mappen:
- C:\Program Files (x86)\Google => Google_old
- C:\Users\(naam)\AppData\Local\Google => Google_old
Installeer Chrome opnieuw


Dank u voor uw reactie,
Ik heb dit zojuist geprobeerd ..... maar,
Ik kan de naam google niet wijzigen ( toegang geweigerd ) heeft het zin dit in veilige modus te proberen?
In de map users/naam/application data is geen map met de naam local,

PS ik gebruik nog windows XP

mvg

Koen
 
RE: Ik kan de naam google niet wijzigen
Ben je ingelogd als Administrator? In de veilige modus doen is prima, wel daarna de pc herstarten in de normale modus.

RE: In de map users/naam/application data is geen map met de naam local
Hij is er wel, maar je ziet 'm niet. Ga in Config.scherm naar Vormgeving -> Mapopties (wind7/8)
Zet op tabblad Weergave een balletje bij "Verborgen mappen, bestanden en stations weergeven"

***edit
Sorry ik zie dat je xp hebt (niets mis mee hoor). Het gaat dan om:
C:\Documents and Settings\(naam)\Local Settings\Application Data\Google => Google_old
 
Laatst bewerkt:
RE: Ik kan de naam google niet wijzigen
Ben je ingelogd als Administrator? In de veilige modus doen is prima, wel daarna de pc herstarten in de normale modus.

RE: In de map users/naam/application data is geen map met de naam local
Hij is er wel, maar je ziet 'm niet. Ga in Config.scherm naar Vormgeving -> Mapopties (wind7/8)
Zet op tabblad Weergave een balletje bij "Verborgen mappen, bestanden en stations weergeven"

***edit
Sorry ik zie dat je xp hebt (niets mis mee hoor). Het gaat dan om:
C:\Documents and Settings\(naam)\Local Settings\Application Data\Google => Google_old


bedankt weer voor uw antwoord,
Ik heb gedaan wat u voorstelt, maar ook Documents and Settings\(naam)\Local Settings\Application Data\Google is niet aanwezig,

wel de de 1e google verwijzing kunnen wijzigen,
na opnieuw opstarten lukte het niet meer google chroom te installeren, steeds foutmeldingen,
Ik heb nu maar een systeemherstel gedaan 3 weken terug, Nu werkt het wel weer,

Als het probleem zich weer voordoet ga ik de hele PC maar weer eens formateren en opnieuw installeren , altijd goed om de paa
r jaar ...... nogmaals dank voor uw hulp,

mvg

Koen
 
Laatst bewerkt:
Het werkt nu alweer niet meer, Het probleem is dus dat ook als ik google chroom afsluit in de taakbeheer bij processen hij nog altijd staat,
Mocht iemand nog een tip hebben , graag want ik heb voorlopig geen tijd de hele PC te herinstaleren ....

bvd,
Koen
 
Ach, een schoon Windows image terugzetten gebeurt hier 1 a 2 keer per jaar. Hoe vaker je Windows gebruikt hoe stroperiger het wordt.
Door schade en schande wijzer geworden maak ik tegenwoorig ook backups :d
 
Zet je browser terug naar de standaardinstellingen met Auslogics Browser Care Cleanup. (Restore to default browser settings)

1.png
 
Hey Koen,

Probeer het eens via deze manier:
https://support.google.com/chrome/answer/95318?hl=en

Dit is Chrome afsluiten via een interne weg, en je kan ook zien welke andere chrome vensters nog evt draaien.

Vergeet ook niet dat je als je Windows Taakbeheer gebruikt (ctrl+shift+esc) dat je ALLE processen van chrome moet afsluiten.

Dus als je er eentje hebt gesloten, klik dan op een willekeurig proces, en druk dan de 'c' in, en druk een paar keer op de c tot je niets meer van chrome kan vinden.

Grt.
 
ik heb dit programma gedownload ( auslogicks) hij verteld me : unable to change browser settings, configuration files damaged,

Ik ga nu even de tips vAn Vavanna proberen,

alvast bedankt...
 
Hey Koen,

Probeer het eens via deze manier:
https://support.google.com/chrome/answer/95318?hl=en

Dit is Chrome afsluiten via een interne weg, en je kan ook zien welke andere chrome vensters nog evt draaien.

Vergeet ook niet dat je als je Windows Taakbeheer gebruikt (ctrl+shift+esc) dat je ALLE processen van chrome moet afsluiten.

Dus als je er eentje hebt gesloten, klik dan op een willekeurig proces, en druk dan de 'c' in, en druk een paar keer op de c tot je niets meer van chrome kan vinden.

Grt.


Dit werkt wel ja, dat is zoals ik het steeds doe ... alleen iedere keer dat ik chroom opstart en afs
luit blijft het probleem bestaan ....
 
Die toolbar kun je met dat programma ook verwijderen...
 
Ik had nog een ingave.

Het is wel maar tijdelijk, maar eventueel tot je tijd hebt om het eens beter te onderzoeken of om je pc te formatteren.

Als je nu eens een batch-file maakt, die je op je Desktop plaatst en daar gewoon moet op klikken om chrome af te sluiten.
Dat bestandje zorgt er dan voor dat alle 'chrome.exe' bestanden automatisch gesloten worden.

Wat denk je?

Grt.
 
Anders kun je makkelijk aan de slag met de functie 'TASKKILL' of 'TSKILL'.

Je moet maar eens googelen op die termen.

Grt.
 
Vermeld eens welke toolbar je nu hebt geïnstalleerd?
 
PC kreeg ik op gegeven moment helemaal niet meer opgestart dus toen toch maar c schijf geformateerd en Xp opnieuw geinstalleerd,

Nu wel een nieuw probleeem, daar heb ik een nieuwe vraag over gesteld in een andere sctie, , ik krijg geen updates van microsoft binnen ...

in ieder geval bedankt voor de hulp bij deze vraag,

mvg

Koen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan