Problemen met GTA IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sergiusz33

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Berichten
46
Hallo ik had een probleem met gta iv.

Ik had alles goed gedownload en toen moest ik een internet check doen.
Dus die deed ik maar toen kwam er dit te staan:


An error occurred during the release date check. Click the "Retry" button to check again (Internet connection required). If you do not have Internet access now, please see below: het

maar ik had gewoon internet dus snapte ik het niet zo erg.
Dus ging ik hem maar manual activaten en dat ging gewoon goed en alles.
En toen was het spel geactivated maar als ik dan gta iv open dan krijg ik nog steeds die internet check met die error en als ik hem dan manual probeer te activaten dan gebeurt er niks als ik op die knop druk.


dus in het kort: Ik heb hem geactivated maar dan moet ik hem weer activaten.


iemand A.U.B help
 
Ik heb je tweede bericht verwijderd. Je mag pas na 24 uur geen reactie je topic omhoog kicken.
 
het is alweer een hele tijd geleden dat ik deze game speelde , en ik had soort gelijke problemen.
kan me herinneren dat er online veel van dit soort gevallen zijn. misschien moet je anders even
googelen met dit probleem (met "activation problems GTA 1V" bijvoorbeeld), denk dat je dan
wel wat oplossing vind.

veel succes want de game is echt ontzettend gaaf!!

leon
 
nou nou, snap je teleurstelling maar vergeet niet dat het vakantie is en meestal lekker weer dus veel
Helpmij bezoekers zitten nu waarschijnlijk niet achter hun pc. Daarbij komt, dit is gratis, dus men moet
maar net zin hebben om te antwoorden en ook moet men het antwoord nog eens weten. en het probleem
dat jij hebt is wat gecompliceert want nadat ik mijn vorige antwoord had gegeven heb ook ik nog even
voor je gegoogeld maar kon het ook niet zo snel vinden.

je kunt altijd de makers van een game mailen met een vraag, in dit geval dus Rockstar games.
leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan