problemen met guild wars

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerim

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
ik heb eergisteren het spel guild wars prohecies gekocht.
ik vind het een heel erg leuke spel.
maar het beeld gaat een beetje traag.
bijvoorbeeld als ik ga rennen of als ik ga omdraaien.
ik wil eigenlijk dat het spel wat vloeiender gaat .
dus als ik op links druk dat het dan ook links gaat en niet pas over 5 seconden of later.
dit is bij mij voor alle spellen zoals GTA san andreas en need for speed underground.
iemand enig idee wat ik er aan kan doen?:(
:

Wat voor videokaart heb je?

guild wars

dit zijn mijn specs:

Microsoft Windows XP Home edition
versie 2002 SP2
AMD ATHlon (tm) 64 processor 3500+
kloksnelheid: 2.20 GHz
960mb werkgeheugen( weet niet wat voor soort ik bedoel weet niet of het RAM of ddr2 of ddr1 is staat wel: (PAE) physical address extension achter weet niet wat het betekent.
videokaart is geloof ik 64mb omdat mijn werkgeheugen eigenlijk 1024mb moet zijn
in plaats van 960mb.
het neemt geloof ik van werkgeheugen.

Zo te zien schiet je videokaart tekort. Wat jij hebt is een videokaart die gebruik maakt van het werkgeheugen van de computer (Shared videokaart)

Een losse videokaart aanschaffen zal de boel wel wat beter laten lopen denk ik.

guild wars

kan je mij wat adviseren te kopen iets dat niet over de 200 euro is.
en maakt het niet uit wat voor videokaart ik koop?
ik heb al iets over nvidia en geforce videokaarten gehoord.
weet niet precies hoe die werken en kan ik ze zelf ook in mijn pc doen?

Het ligt een beetje aan je moederbord. Ondersteunt die AGP of PCI-Express?

waar kan ik dat zien?
heb niet echt zo veel verstand van computers:confused:

Als het goed is heb je bij de aanschaf van de PC een aantal instructieboekjes gekregen. Daar zou ook een van het moerderboard bij moeten zitten. Daar staat al deze info in.

ik heb het hele huis doorgezocht voor die boekjes zelfs de kelder ik herriner mij nog die boekjes maar weet echt totaal niet waar ik ze gelaten heb.
maar is er echt geen andere optie?
ik heb het programma EVEREST.
mischien dat jij weet waar ik op moet klikken?

Ik heb het programma zelf niet, maar ik denk dat je onder Hardware information moet kijken en dan bij motherboard en cpu.

Helaas niet, het ging om het moederboard. Dit staat hier niet bij. Misschien even zoeken in het programma naar het moederboard. Die zou links in de kolom moeten staan.

ok dit is dan ook echt alles wat er staat als ik op moederbord klik:

Bijlagen

Als ik dit doorkijk lijkt het erop dat het een PCI is.

Misschien wil iemand anders het rapport nog even bekijken om dit te bevestigen.

Die kaart ondersteunt inderdaad PCI-Express.

Wil je een grafische kaart kopen dan is het handig om even te melden wat voor budget je hebt.

erg bedankt jongens

ok ik wil graag een goede videokaart dat niet meer dan 200 euro kost.
kan iemand mij adviseren.

Die kaart ondersteunt inderdaad PCI-Express.

Wil je een grafische kaart kopen dan is het handig om even te melden wat voor budget je hebt.

Stond al in een eerder bericht:shocked:
Op deze site kan je kijken naar andere videokaarten.
Als ik de prijzen zie en wat je krijgt is mijn eerste ingeving duur maar ik kijk nooit bij pci.
Ik denk dat tha devil er wel meer van zal weten.
Zelf kan je ook al kijken of je een mooie ziet, je kan ze allemaal in principe kiezen dus.

die site van je is echt TE duur je moet is kijken op mycom veel goedkoper of dynabyte.
en wat moet ik nou kopen ben beetje door de war een videokaart of een grafische kaart.
of is een grafische kaart een ander woord voor videokaart zo niet wat is het verschil?
ik zelf kijk alleen naar 2 dingen bij de advertenties: 1. hoge geheugen
2. PCI- express
maar ik zie meestal een grafische kaart van bijv. 128mb voor 50euro en een andere van256mb voor 40euro is dat niet raar?
waar moet ik ook nog opletten als ik een grafische kaart koop?
bij videokaarten staan ook nog iets van geforce 8700 en zo bij wat is dat eigenlijk?

Stond al in een eerder bericht:shocked:
Hmm, was mij nog niet opgevallen :o

Op deze site kan je kijken naar andere videokaarten.
Als ik de prijzen zie en wat je krijgt is mijn eerste ingeving duur maar ik kijk nooit bij pci.
Best logisch dat ze aan de prijzige kant zijn. Dit zijn PCI-kaarten, wij zoeken PCI-E kaarten die worden nog volop gemaakt i.t.t. PCI kaarten ;)

Als ik zo de Tweakers.net Pricewatch er bij pak dan heb je het meeste aan een Ati HD2600XT of en Nvidia 8800 GTS.

Wil je iets beters dan zou je naar een 8800 GTS kunnen zoeken, die zijn iets duurder gemiddelde zo'n 275,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan