Problemen met HD4850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommatje

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Berichten
201
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een ASUS HD4850 in mijn bezit. Ik ging gelijk aan de slag met Crysis. Ik heb het dus even gespeeld en het ging een tijdje goed. Totdat ik Anti Alias aanzette. Ik kreeg eerst wat vlekjes op mijn scherm, waarna ik gewoon een wit scherm kreeg met een raar blauw-groen iets in het midden. Ik heb op Print-screen gedrukt maar de PC heeft alleen een zwart scherm opgeslagen, dus ik kan geen screen laten zien.

De kaart staat op standaard settings, en de koeler staat op 40%. Volgens Catalyst word de kaart niet warmer dan zo'n 55 graden. Het metertje staat ook nog lang niet in het rood.

Wat is er aan de hand met mijn kaart?

EDIT: Tocheen screen, deze keer in het zwart:

crysis.png


De rest van mijn PC is overigens ook meer dan voldoende (Phenom II 720, 2 GB DDR2 1066, 500 Watt OCZ)
 
art effects.......


ff op het doosje kijken naar systeemeisen van spel. directx nog es een keertje opnieuw installwewn en anders terug gaan meu kaart!
 
Het spel (Crysis) kan ik op High / Very high spelen. Dit krijg ik pas als ik Anti Aliasing aan zet. Ik heb Windows 7 RC, misschien kan deze kaart niet overweg met DX 11? :confused:

Ik ga vandaag XP installeren dan probeer ik het nog is daarop. :)
 
Je beantwoord je vraag bijna zelf :p, de HD4850 is gebaseerd op directx 10 / 10.1, opzich in mijn ogen zou dat nog geen probleem moeten zijn maar instaleer dan directx 10 even om te testen en waarschijnlijk doet hij het dan wel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan