Problemen met herstellen naar fabrieksinstellingen dell Inspiron N7010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geenidee1980

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Beste allen,

Door vervuiling en traag werken van de laptop wil ik deze herstellen naar de fabrieksinstallatie. (backup en zo allemaal gemaakt).

Via het programmaatje dell local data save kun je dit herstellen. De laptop start opnieuw op en komt in een menuutje uiit. Ik heb echter geen mogelijkheid tot herstellen naar fabrieksinstellingen.

Mijn herstelpartitie (E- schijf) is onaangetast.

Opstarten met F8 werkt ook niet (wordt genegeerd en start normaal op).

Toetsencombinatie cntrl-F11 werkt ook niet. (lijkt net op deze toesencombinaties niet herkend worden.

Iemand bekend met dit probleem of liever nog een oplossing?

Dan hoor ik het graag.

mvgr.

Remco

Je zou even in je BIOS moeten kijken of bij USB de Legacy Support op enabled staat, maar dat wordt lastig aangezien je USB blijkbaar niet wordt herkend met opstarten .. heb je niet toevallig ergens een PS2 keyboardje liggen ?

Je zou even in je BIOS moeten kijken of bij USB de Legacy Support op enabled staat, maar dat wordt lastig aangezien je USB blijkbaar niet wordt herkend met opstarten .. heb je niet toevallig ergens een PS2 keyboardje liggen ?

Het gaat hier om een laptop. Hier zit verder geen ps2 aansluiting op. Ik kan tijdens het opstarten wel met f2 en f4 naar bios resp. bootvolgorde selecteren.

Sorry .. een laptop :)
Als je in dat menuutje van Dell local data save terecht komt, heb je daar dan niet "Advanced Boot Options" bij staan ?

Sorry .. een laptop :)
Als je in dat menuutje van Dell local data save terecht komt, heb je daar dan niet "Advanced Boot Options" bij staan ?

Nee helaas,

Dit is een programma in windows 7, dus niet tijdens opstarten.

PSDell.gif

Hier kan ik dus kiezen uit herstellen naar oorspronkelijke configuratie, alleen wanneer de laptop dan reboot en ik kom in het herstelmenu, staat de optie herstellen naar fabrieksconfiguratie er niet bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan