problemen met het binaire bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

kweetetnie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2012
Hoi
Ik heb windows 7 home premium.
Ik kan nadat ik een voorgstelde update van mijn laptop had uitgevoerd niet meer op msn komen en hotmail reageert niet normaal.
Dus wilde ik systeemherstel uitvoeren maar kreeg daarbij de melding: Systeemherstel werkt mogelijk niet juist op dit moment.

Een onderdeel van de Volume shadow copy-service heeft een onverwachte fout aangetroffen.
Cotroleer het gebeurtenislogboek van de toepassing voor meer informatie.
(0x80042302)

Trouwens ik kan niet in mijn gebeurtenislogboek

Toen heb ik dit gedaan:
Klik op Start, typ msconfig in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.
Als u om een beheerderswachtwoord of bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan.
Selecteer op het tabblad Algemeen de optie Selectief opstarten.
Schakel onder Selectief opstarten het selectievakje Opstartonderdelen in het geheugen laden uit.
Open het tabblad Services, schakel het selectievakje Alle Microsoft-services verbergen in en klik op Alles uitschakelen.
Klik op OK en klik op Opnieuw opstarten.

Nadat de computer opnieuw is opgestart, kunt u enkele services controleren.
Klik op start en typ "services.msc" in de balk onderaan in het startmenu (Zoekopdracht starten) en druk op ENTER.
<HIER kreeg ik deze foutmelding
MMC kan het bestand c:\Windows\system32\services.msc niet openen

Een mogelijke oorzaak is dat het bestand niet bestaat, geen MMC-console is, of dat het met een nieuwere versie van MMC is gemaakt. Ook is het mogelijk dat u onvoldoende toegangsbevoegdheden hebt voor het bestand.>

Toen ben ik dit gaan doen:
Dit probleem oplossen door de volgende stappen uit:
1. Klik op Start, klik op uitvoeren, typ cmden klik vervolgens op OK.
2. Typ cd %windir%\system32achter de opdrachtprompt en druk op ENTER.

Opmerking De map % Windir % is de map waarin Microsoft Windows is geïnstalleerd.
3. Typ de volgende opdrachten. Druk na elke opdracht op ENTER.
Regsvr32 Msxml.dll <De model Msxml.dll kan niet worden geladen. Zorg ervoor dat het binaire bestand in het opgegeven pad is opgeslagen, of spoor de fout door te zoeken naar problemen met het binaire bestand of hiervan afhankelijke DLL-bestanden. Kan opgegeven model niet vinden>
Regsvr32 Msxml2.dll
Regsvr32 Msxml3.dll

Weet iemand of ik op het goede spoor zit?
Ik las bij de topicstarter dezelfde foutmedling maar ik kan met de reactie daarop niet mijn probleem oplossen.
Weet iemand wat ik nu moet doen>

Je breekt in iemand anders zijn vraag dat is niet toegestaan. Heb je vraag een eigen plek gegeven. Let hier de volgende keer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan