problemen met het centreren van de inhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisdegrote

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Beste lezers,

Ik heb een probleem om mijn site te centreren. Op de Iexplorer's browser heb ik geen problemen met het centreren van de pagina's maar ga ik naar firefox, safari of chrome browser dan "jumpen sommige pagina's een stukje naar links. Ik heb alle marges op o px gezet in de page properties. Heb de body gecentreerd op elke pagina. Ik geloof dat het gewoon zou moeten werken en internet explorer heeft ook geen problemen om goed de pagina's te centreren. Ben benieuwd wat ik verkeerd doe. Alle suggesties zijn van harte welkom

Nee zit nog op mijn computer gaat pas volgende week op de server. Ik zie het dan nu ook door te previewen in dreamweaver en zie dat er een verspringing is naar links (met Firefox,Safari, Chrome). Hoop dat je alsnog suggesties hebt. Ik wil graag dit probleempje oplossen voordat ik de site op de server zet. Alvast bedankt

Kzit mee hetzelfde probleem maar dan net omgekeerd, we hebben geleerd op school altijd de site te ontwerpen in firefox.Aangezien dit dan makkelijker aan te passen is in IE dan omgekeerd...maarja dermee zijde gij ni geholpen e...Ben benieuwd welke reacties erop gaan komen...mss toch best ff op je free domain zetten bij je internetprovider?

Grtz:evil:

Ja zal het vandaag later op de avond wel even bij lycos of zoiets plaatsen ik zal de link natuurlijk dan posten:thumb:

Ik heb dit ook eens gehad en daar kwam ik ook maar niet uit...
Ik heb toen een script gebruikt wat eerst kijkt welke browser er is en dan de juiste
pagina voortovert..
dus ik heb 2 pagina's gemaakt, de ene met een 1pix.gif om de boel op te lijnen..

niet de fraaiste oplossing, ik weet het.....

thanx voor de reacties.

Ik ben dus niet de enige die dit probleem ondervind. Ik ben zelf nog flink aan het tunen geweest met veel hoofdpijn. Maar ben bij de W3C site geweest en heb de pagina's laten checken waarbij een boel errors geconstanteerd werden. Deze heb ik door het Html tidy programma laten opschonen en het werkt nu perfect in elke browser. Weet iemand of er nadelen zijn voor het gebruik van HTML tidy?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan