Problemen met het de-installeren van DAP 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrbobross

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Beste mensen,

Onlangs heb ik Download Accelerator Plus 8 gedownload. Na installatie besloot ik het maar weer gelijk te verwijderen.

Dit gaat echter niet omdat het onderdeel 'install.log' niet wordt gevonden. Nu heb ik dat bestand wel gevonden maar weet niet hoe ik het nu af moet handelen. Wat doe ik met dit bestand?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten,

Welkom bij Helmpij.nl, sertide

Ik zou DAP gewoon opnieuw installeren en het dan op de goede manier verwijderen via software in het configuratiescherm.

Nee, dat heb ik in 1ste instantie geprobeerd en toen kreeg ik die melding. Daarna geprobeerd via 'Uninstall' zelfde melding. Zonet heb ik het opnieuw geinstalleerd maar wederom kon ik het niet verwijderd krijgen.

Laatst bewerkt:
Dat snap ik, maar het wil wel eens lukken als je het gewoon nóg een keer installeert:) en dan uninstallt

sorry, voor ht kortaf zijn daarnet. Ik heb hetgeen u voorstelt zoals ik al zei geprobeerd maar dat was niet succesvol...Ik kreeg exact hetzelfde verhaal

'Wise uninstall: Could not open install.log file'

Search for "INSTALL.LOG" on your computer, and see if you have any results. Out of your results (you will probalby have plenty of results from various installations of other programs) see if any pertain to DAP. If so, point the uninstaller to it.

Ik weet niet of je hier iets aan hebt?

Je moet blijkbaar die unwise er naar laten verwijzen. Anders probeer je het in de DA)P folder te plaatsen? Lijkt me dat hij hem dan wel moet vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan