Problemen met het geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Constans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Hallo!
Ik heb mijn pc geformatteerd en opnieuw geinstalleerd (windows XP home edition). Ik heb geen geluid meer en een vraagsteken voor mijn PCI device en videocontroller (VGA compatibel) bij het apparaatbeheer staan. De enige cd die ik heb is het Windows service pack 2. Wat kan ik nu het beste doen? Mijn gegevens:

Geluidskaart: Realtek ALC880(D) @ Intel 82801FB ICH6 - High Definition Audio Controller [B-1]
Moederbordnaam: Asus PTGD1-LA (3 PCI, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)
Video kaart:Intel GMA 900

Bij voorbaat dank!

Dergelijke Probleem - kan niet de juiste drivers vinden

Ik heb een dergelijke probleem, geen geluid na herinstallatie van Windows XP.

CPU: AMD Athlon (TM) XP 2500+
Geluidskaart: VIA AC'97 Enhanced Audio Controller
Mobo: Asus A7V8X-X (6 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audi, LAN)

Niettemin, als ik probeer om een driver te installeren krijg ik een melding dat de driver niet de juiste is en het zou problemen kunnen veroorzaken aan mn systeem.

Heeft iemand wat advies aan mij kunnen geven a.u.b.?

Geen geluid na herinstallatie van Windows XP

Hallo Joey.

Bedankt voor deze. Nietemmin, als ik probeer om deze driver te intalleren krijk ik de volgdende bericht tijdens de installatie:

REALTEK AC'97 audio for VIA (R) audio controller voldoet niet aan de eisen van de windows logo test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert. Door gaan met het installeren kan ertoe leiden tot instabilitiet etc.

dus kies ik om de installatie te beeindigen.

Hallo Joey.

Bedankt voor deze. Nietemmin, als ik probeer om deze driver te intalleren krijk ik de volgdende bericht tijdens de installatie:

REALTEK AC'97 audio for VIA (R) audio controller voldoet niet aan de eisen van de windows logo test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert. Door gaan met het installeren kan ertoe leiden tot instabilitiet etc.

dus kies ik om de installatie te beeindigen.

Het beste is gewoon om op doorgaan te klikken als het goed is werkt hij dan een andere oplossing zult u niet vinden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan