problemen met hijackthis 1.97.7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colin

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Als ik iets (maakt niet uit wat) probeer te repareren met HijackThis krijg ik alleen de gewoonlijke melding dat ik op het punt sta x dingen te repareren en dat het goed is als ik eerst een backup maak ofzo. Als ik dan gewoon door ga gebeurt er helemaal niks. Taakbeheer zegt dan dat HijackThis niet reageert en als ik bij processen kijk naar de CPU usage, gebruikt HijackThis in de 90 procent...

Ik heb geprobeerd een tijdje te wachten zonder verder iets op mijn pc te doen en zelfs het programma op nieuw gedownload, maar niets helpt.

Heeft iemand al eerder hiervan gehoord en weet diegene wellicht een oplossing?

Bij vorbaat dank,
Colin

Geplaatst door Colin
Als ik iets (maakt niet uit wat) probeer te repareren met HijackThis krijg ik alleen de gewoonlijke melding dat ik op het punt sta x dingen te repareren en dat het goed is als ik eerst een backup maak ofzo. Als ik dan gewoon door ga gebeurt er helemaal niks. Taakbeheer zegt dan dat HijackThis niet reageert en als ik bij processen kijk naar de CPU usage, gebruikt HijackThis in de 90 procent...

Ik heb geprobeerd een tijdje te wachten zonder verder iets op mijn pc te doen en zelfs het programma op nieuw gedownload, maar niets helpt.

Heeft iemand al eerder hiervan gehoord en weet diegene wellicht een oplossing?

Bij vorbaat dank,
Colin

Draai je Hijack This uit een zipfile?
Zoja, dan gaat dat niet werken nee. Hijack This maakt backups in de map waarin hij draait. Run je hem vanuit de zipfile, dan kan dat niet. Plaats Hijackthis.exe in een eigen, aparte map en run dan nogmaals.
Werkt dat nog niet, download hem dan hier opnieuw.

Succes,
Olav

PS, wees voorzichtig met wat je fixt. Ga anders voor de zekerheid naar deze thread en plaats je log daarin door op "Reageer op bericht" te klikken.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Olav

Draai je Hijack This uit een zipfile?

Natuurlijk niet.

Geplaatst door Olav

Werkt dat nog niet, download hem dan hier opnieuw.

Zoals ik al zei: "...en zelfs het programma op nieuw gedownload, maar niets helpt."

En wat betreft de onderdelen die ik wou fixen, ik probeerde alleen maar wat browser **** weg te halen (andere startpagina enzo).

Geplaatst door Colin

Natuurlijk niet.

Zoals ik al zei: "...en zelfs het programma op nieuw gedownload, maar niets helpt."

En wat betreft de onderdelen die ik wou fixen, ik probeerde alleen maar wat browser **** weg te halen (andere startpagina enzo).

Is niets "on-natuurlijks" aan die vraag van mij, je moest eens weten hoeveel mensen dat doen.

Download CWShredder. Start die op en klik op "Fix"
Kijk eens wat die doet.

Olav

Geplaatst door Colin

Natuurlijk niet.
zo natuurlijk is dat niet, kheb al vaak genoeg gezien dat dat WEL gedaan werd:)

Misschien dat je het eens vanaf een andere PC moet downloaden en via CD'tje op jouw PC zetten
:)

[edit] En Olavje was me weer voor :D [/edit]

CWShredder doet het wel, die had ik namelijk ook al gedownload en gedraaid, bleek dat er een vieze trojan langs mijn antivirus, adaware, spybot, bazooka etc was gegaan...

Maar die deed het dus wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan