Problemen met horizontale scrollbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

scholte

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2001
Beste mensen,

Ik heb een probleem met de uitlijning van de pijlen van de scrollbalk.
Ik heb echt van alles al geprobeerd en ik kom er niet uit. Hier de betreffende pagina: link
De pijlen zitten in aparte lagen en de scrollende content ook. Ik krijg de pijlen maar niet naast de content layer, ze blijven er altijd in staan.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen! Misschien is het gebruikte script niet goed, heb je alternatieven, ik hoor het graag!

Ik ben er afgelopen nacht mee bezig geweest, om precies te zijn tot 04:51 uur, maar ik kom er niet uit. De twee pijlen bevinden zich binnen de menulayer, en dan ontkom je er niet aan dat het beeld er zichtbaar onderdoor scrollt. Pas wanneer je de pijlen in twee aparte layers zet, buiten en aan weerskanten van het menu, gaat het lukken, maar dat vereist een compleet nieuw script.

Is er een site waarop je het menu werkend hebt gezien? Ik meen gezien te hebben dat de maker het zelf al niet meer voert op dhtmlcentral.com en dat er ook nogal wat Fransen zijn die met gelijksoortige problemen worstelden. Een duidelijke oplossing werd echter niet geboden, dus misschien moet je gaan denken aan een alternatief.

moon

Ik ga maar naar een alternatief zoeken!

In ieder geval bedankt voor het proberen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan