problemen met hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanbollebak

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Help....ik krijg ook een heel raar bericht bij hotmail!!!

Ten eerste komen mn mail niet meer binnen. Hoe dit kan is mij een raadsel, maar stuurde net van een ander adres naar hotmail (een half uur) geleden en het is er nog steeds niet.
Verder kan ik ook geen bijlagen meer openen, telkens als ik dat wil doen geeft hotmail de volgende foutmelding:

'Windows Live Hotmail is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het na een paar minuten opnieuw. Als het langer duurt dan een uur, <a href=''http://g.live.com/3WCEN-ALL/1?ErrorCode=157&ErrorId=157&Partner=0''> laat het ons dan weten <a>.'

En deze melding krijg ik al sinds eergister. Telkens kan ik bijlagen niet openen en sporadisch komt er mail binnen. Op mn blackberry komt ook de hotmail niet meer binnen en ook als ik op een andere pc inlog in dit hotmail adres geeft hotmail dezelfde foutmelding.
Het rare is dat bij een ander (lees: oud) hotmail adres er geen enkel probleem is.

Heeft iemand een idee??? Het lijkt niet dat het aan mn pc ligt, maar ook niet echt aan hotmail........dat andere adres doet het namelijk wel! Kan iemand men helpen, het is namelijk moeilijk irritant!
Mod-edit
Ik ga je vraag verplaatsen naar een eigen topic. Maak de volgende keer je eigen topic aan en breek niet in bij iemand anders.
Mvg,
Mik Zjegger
Mod Helpmij

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan