Problemen met HP DVD-writer TS-L532M

Status
Niet open voor verdere reacties.

etekort

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2001
Ik heb sinds vorige week inmiddels een stuks of 10 Arita DVD+R (8x) dvd's verknald. De genoemde writer zit in mijn laptop. Ik heb echt nooit problemen gehad, niet met de brander en ook niet met de Arita's. Als brandprogramma gebruik ik het bijgeleverde Sonic. Heb Nero, Roxio, en nog wat andere programma's geprobeerd. Ik krijg deze melding aan het eind van het brandproces:

Sense: 03 ASC: 0C ASCQ: 00 (Command 00)
-------------------------------------------------------
Px.dll: 2.4.29.500
pxdrv.dll: 1.1.47.0
PxMas.dll: 2.4.29.500
PxSFS.DLL: 2.2.45.500
PxWave.dll: 2.4.29.500
pxwma.dll: 1.0.0.3

Heeft iemand enig idee wat dit betekent en wat ik kan doen om het apparaat weer werkend te krijgen? TiA.

Ik had die nog niet bekeken. Wel andere sites. Ik heb gisterenavond een schone installatie gedaan m.b.v. de bijgevoegde HP cd/dvd's. Vervolgens heb ik weer geprobeerd met succes iets te branden op een orginele HP DVD+R (8x) met een negatief resultaat. Ik zie op de brandzijde van de dvd een onregelmatig brandpatroon. Er zitten "vlekken" in (aan de buitenste rand). Ik denk dat de hardware het begeven heeft, maar als iemand nog iets anders weet om te proberen, dan hoor ik het graag!

Vandaag contact gehad met hp. De brander gaat onder garantie vervangen worden. Slotje....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan