Problemen met I.E. 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ciedric

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2007
Ik draai al een tijdje I.E. 7.0 zonder problemen. Maar sinds kort doet hij erg vreemd.
Zo loopt hij regelmatig helemaal vast. Alleen ctrl+alt+del werken dan nog. De overige knoppen op m'n keyboard doen het dan niet.

Het volgende probleem is als ik een link binnen een I.E. venster aanklik. Dit doe ik met m'n wieltje van m'n muis. Normaliter zou er dan een nieuw tabblad geopend worden. Dit gebeurd niet, hij sluit heel I.E. af. Firefox werkt daarentegen nog prima.

Hoi,

Ik kan me w.b. IE 7 (onder Vista Home Premium) aansluiten.
Regelmatig (vooral bij het bekijken van streams, o.a. via 'Uitzendinggemist') loopt IE vast met de melding 'Er is een fout opgetreden....', waarna deze opnieuw wordt opgestart en uiteraard alle geopende pagina's worden gesloten en weer van voren af aan de stream gestart moet worden.

Ook loopt idd. soms de muidnavigatie vast, met hetzelfde gevolg: opnieuw starten van IE na de 'foutmelding'

Echt niemand een idee?
Ik heb IE 7 ook al gewist. IE 6 draaide naar behoren. Door middel van de windows update (via start) ben ik weer terug gegaan voor een frisse IE 7. De problemen doen zich weer voor.

Ik heb hier zo'n zelfde soort probleem; het eerste tabblad van IE7 werkt prima, open ik er een 2e bij dan loopt alles muur vast.

Het verwijderen en en opnieuw installeren van IE7 heeft geen effect. IE6 werkt prima.

Ik werk met IE7 op een XP prof. systeem.

JPMR2

Vreemd dat er geen reacties op komen...... als ik het zo lees zijn er toch heel wat mensen met problemen met IE7.
Het gekke is dat ik dit probleem maar op 1 machine (HP laptop) heb, mijn andere 2 pc's draaien zonder problemen.

JPMR2

Vreemd dat er geen reacties op komen...... als ik het zo lees zijn er toch heel wat mensen met problemen met IE7.
Het gekke is dat ik dit probleem maar op 1 machine (HP laptop) heb, mijn andere 2 pc's draaien zonder problemen.

JPMR2

Tja sorry, ik kan geen oplossing bedenken. Wellicht een conflict omdat Firefox ook is geïnstalleerd ..... ?

Firefox staat er ook al vanaf het begin op. Het heeft lang goed gegaan, alleen de laatste paar weken is het ellende.
Verwijderen en opnieuw installeren geeft helaas geen verbetering.

JPMR2

Firefox staat er ook al vanaf het begin op. Het heeft lang goed gegaan, alleen de laatste paar weken is het ellende.
Verwijderen en opnieuw installeren geeft helaas geen verbetering.

JPMR2

Klopt ik draai momenteel weer I.E. 6 wel balen ivm gebrek van de tabbladen. Firefox doet nu wel weer een beetje vreemd :S

IE7.0 is een ramp

Ik heb Vista op mijn PC staan en dus ook IE7.0
Dis is echter een ramp. Traag en niet of bijna niet inladen van pagina's is aan de orde van de dag.
Niemand weet blijkbaar de oplossing. Ook op de pagina's van microsoft wordt een oplossing aangegeven voor dit probleem. Echter zonder succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan