Problemen met IE 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trouble

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Ik heb sinds kort een aantal veranderingen aangebracht op onze PC.
Er zitten nu een firewall (van ZoneAlarm Pro) en antivirus (van Norton 2005) en Service Pack 2 op.

Nu is het volgende het geval. Er staan 2 browsers naast elkaar, bij Internet Explorer 6.0 komen er foutmeldingen. Bij Mozilla Firefox zijn er weinig tot geen problemen.

De volgende meldingen komen bij IE naar voren:
- door de huidige beveiligingsinstellingen kunnen active x besturings elementen niet worden uitgevoerd.

- deze site maakt uitgebreid gebruik van de java script, uw browser ondersteunt géén javascript of javo ondersteuning is uitgeschakeld. bepaalde onderdelen kunnen hierdoor niet gebruikt worden.

- de huidige beveiligingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload.

- kan pagina niet vinden (hierbij ratelt de kast vaak en langdurig, ook gebeurt het dat de site eerst wél te vinden is, en een paar minuten later níet meer)

- bij opstarten van wanadoo.nl zijn de foto's en afbeeldingen niet te zien, er is op de plek van de foto slechts een rood kruisje te zien. dit geldt ook voor nu.nl

Ik denk dat ik de mogelijke oorzaak van deze problemen heb gevonden, het is namelijk zo dat er één harde schijf in de pc hangt. Die is niet opgedeeld in partities, daardoor staan alle informatie van het systeem van windows door de overige programma's en bestanden. Is het een oplossing om windows op een partitie van 10 gb te zetten, en de overige programma's op de resterende 70 gb.

Ik wil het liefste voorkomen dat er een format C moet worden uitgevoerd.

In elk geval bedankt voor het lezen van deze lap tekst, en ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!

Hoi trouble, welkom op helpmij.nl
Je zou je schijf opnieuw in kunnen delen met partition magic. Of een andere partitie manager.

Kijk voor tips anders op www.schoonepc.nl

Groeten Oossie

Die problemen die jij ondervindt hebben niets te maken met het feit of je harde schijf is onderverdeelt in partities of niet.
Het is misschien wel raadzaam om een "grote schoonmaak" te gaan houden.
Met het programma Ccleaner kom je al een heel eind.
http://www.majorgeeks.com/download4191.html

Ik heb CCleaner gebruikt als eerste 'optie' en ik geloof dat het gewerkt heeft. IE laat nu in elk geval de sites zien die eerst niet zichtbaar waren.

Bedankt voor de hulp :thumb:

Dan zaten dus waarschijnlijk al je temp mappen vol.
Wanneer je veel surft, 1 x in de week even laten cleanen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan